Detta är inge kul"¦

Har haft bekymmer sedan Net1 började "stöka med vår mast" för uppgradering, det var runt den 5/7. Ok att det krånglar när dom jobbar med masten..MEN..
Har fortfarande ingen fungerande uppkoppling, idag 19/7. Skickat flera mail under denna period.
Senaste svaret från Net1 13/7;
" Tack för ditt mail.
Vi är medvetna om problemet med Markaryds-masten, våra tekniker jobbar fortfarande med den.
Ni kommer bli kompenserad för den period ni har vart utan internet när masten fungerar igen.
Vid övriga frågor så är du välkommen att kontakta vår kundservice, vardagar 08-18, på 0774-42 42 43.
Med vänlig hälsning
Anna
Net 1 Kundservice"
Det verkar som att alla teknikerna gick på semester i alla fall, tråkigt och katastrofalt för vår del!
Kompensation, ja ja, visst men vi har fått köra antal mil var dag eftersom kamerorna "ligger nere" på ställe nr.2. Vi har 2 abonnemang just för detta.
Ibland kan vi ha kontakt med masten i några minuter men då får vi ett IP nummer som börjar på typ 178.72.3.XX. På detta IP nummer fungerar det inte att dra övervakningskamerorna, går liksom inte att hitta via routern/internet.
Dom vanliga IP numren som fungerar (när inte signallampan lyser rött) börjar på 91.149.34.XXX.
Lyckade skickade ett mail idag igen men inget svar"¦:(
Begriper inte vad dom sysslar med/inte sysslar med just nu eller jo, dumt av mig "“dom sysslar ju med semester!
Men det kan inte VI ha eftersom vårt internet via Net1 ligger nere sedan mer än 2 veckor tillbaka!!!!!
Hoppas att ni "respekterar" detta inlägg, det tog ca 1 1/2 timme att få en lucka/kontakt nog för att kunna lägga upp det.
Känns som en väldigt schysst start som kund på Net1 
Grrruff..
Liz