51

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

Sorry måste förtydliga mitt svar lite.
Tre kontant säljs inte det i butik utan registrering, tyckte jag läste det i en annan tråd.

52

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

åk till div mackar och kolla :-)

53

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

Ska iväg nu om jag hinner så ska jag stanna förbi på ett par ställen.

54

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

Andy skrev:

Sorry måste förtydliga mitt svar lite.
Tre kontant säljs inte det i butik utan registrering, tyckte jag läste det i en annan tråd.


jo ingen registrering behövs köp med modem i en tobbaksaffär  ..
startpaketet ingår 5 GB surf i 7 dagar. När du förbrukat datamängden eller tiden kan du enkelt och lätt fylla på med mer tid.

Du kan välja mellan:
- 1 dags surf för 29 kr (0,5 GB)
- 7 dagar för 99 kr (5 GB)
- 30 dagar för 299 kr (100 GB)
- 30 dagar för 229 kr (5GB)

55

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

3Kontant säljs i butik på diverse ställen, exempelvis Pressbyrån. Dock säljs inte hallon i butik.

Com Hem 500/50 -> ASUS RT-AC68U, 3Maxfart Total -> E5172, Tele2 Personal 80GB-abo -> E5776

56

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

aha, inga mellanhänder försäljning... av bären...

men påfyllnad av surf då?
förmig att det stod hallon på macken.

57

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

Skulle förvåna mig om det fanns, men möjligheten finns ju. Hittar ingen information om det.

Com Hem 500/50 -> ASUS RT-AC68U, 3Maxfart Total -> E5172, Tele2 Personal 80GB-abo -> E5776

58

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

kan ju va nån som köper hallon och omsäljer dom el dyl.
ska forska lite :-)

59

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

Valfri "turk-affär" säljer ju nästan alla startpaket och det är aldrig registering vid köp så man behöver nog inte oroa sig så mycket för den biten.

På comviq fyller man ju i sin address för att få det hemskickat men numret reggas in på hitta eller eniro.
Det är också för att operatörerna ska kunna skicka hem skit till en massa direktaddresserad reklam, en utmärkt säljkanal.

Jag brukar ringa och be en ta bort en från utskick och när de upprepar att göra det så skickar jag bara tillbaka det till dem med mig som referens.
När de har fått tillbaka det ett antal ggr så brukar det inte komma mer i brevlådan.

60

Sv: hallon - nu med mobilt bredband

Hmm, kanske nån börjar sälja hallon på Tradera. Men ännu syns inga Hallonkort där ...