126

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Ja. Voffor gördi på dette viset? de får lite respit i tid. ett paket är på väg. De kan blåsa fler under tiden. prylen inuti kanske kostar 1 krona. Man kan hävda försväxlade paket.
Ebay skriver att det är mycket nu. Kanske det bli mer inför Kinesiska nyåret..då kan man skylla på det när paketen dröjer..

Äntligen Linköping! /4G sedan 20110531/ E398/E392/Dovado 4GR/Dovado Doma/Dovado Tiny/

127

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Ebay konton som har många lyckade försäljningar är en hårt eftertraktad sak på nätet. Dessa konton köper scammers gärna. Och varför de skickar paketen är för att vinna tid och att hinna mjölka ebay/paypal kontot så mycket som möjligt. De extra 3-14 dagarna som paketet tar för att skicka ger god tid för scammern att överföra innevarande summa på paypal konto till annan del som inte ebay och paypal kontrollerar. Sen kostar det inte många ören för smycket de skickar, samt post tycks vara nästan gratis från kina.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

128

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

ja det är ju klart

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

129

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Köpte mk 809ii från tvsmart.se för 649kr. Är riktigt nöjd hade en 808 innan som jag köpte i Kina men den började stula och att jag åkte på tullavgifter gjorde att den blev dyr i slutändan.
Tvsmart har garantier och öppet köp så man känner sig trygg.

Är det nån som har provat att köra dessa med mobilt bredband? Kan det funka? Tänkte prova i stugan.

130

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

jag kör google tv med 3g modem från huawei tex e1750 och det funkar klanderfritt, och agerar även 3g router med/via wifi !

nu är det ej samma modell du har, allt beror på programvaran som är inkluderad.. och inte så mycket hårdvaran.
går tom att ringa röst samtal med min när jag provade.