1

Tråd: Sam

Jo nu är vi där som alla forum runt jordklotet hamnar i.

"Sam" ger svar i vissa trådar men inte andra.

I vissa trådar så blir han nu "upprörd" över communityns syn på saken.

Jag kan inte se att leverantörera samt operatörers syn på något sätt kan pusslas ihop med ett gäng slutanvändares syn på saken.  ( på tok för mycket mega-strul just nu tongue )

Men.... jag tycker "Sam" gör ett utmärkt jobb så jag vill gärna ha hans syn på saken.

Annars så tycker jag som de flesta av världens forum att "communityn" sköter sig bäst men vi kanske kan visa något annat ???

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

2

Sv: Sam

plun skrev:

"Sam" ger svar i vissa trådar men inte andra.

OK, vad har jag missat? Vi har faktist http://www.dovado.com/contactsupport ifall ni får inte svar i tid.

Har svarat dag o natt i över 4 år nu. Nästan 3000 posts.

Största irritationen är att det börjar bli lite tröttsamt att se nya signups dyka upp som startar nya trådar för existerande ämnen som tar 2 sekunder att hitta. Lazy.

Men.............................tack ändå!  smile

3

Sv: Sam

Sam skrev:
plun skrev:

"Sam" ger svar i vissa trådar men inte andra.

OK, vad har jag missat? Vi har faktist http://www.dovado.com/contactsupport ifall ni får inte svar i tid.

Har svarat dag o natt i över 4 år nu. Nästan 3000 posts.

Största irritationen är att det börjar bli lite tröttsamt att se nya signups dyka upp som startar nya trådar för existerande ämnen som tar 2 sekunder att hitta. Lazy.

Men.............................tack ändå!  smile


Varför måste folk skapa nya trådar om samma problem?
Jag vill inte gnälla på Dovado 4GR egen löptiden är uppe i minst 1,5 år och problemen som tas upp borde inte existera så här lång tid efter lansering.

Jag måste ändå beundra ert engagemang och att ni var först med stöd för LTE med Dovado 3GN.

4

Sv: Sam

Jo jag vet inte hur länge du varit här ?

Det spelar egentligen ingen roll för det måste var helt klart om det är Dovados syn eller din egen personliga syn.

Jag har hållit på för länge för att inte kompromissa kring detta !

Snäll eller dum så kan jag inte se något annat.

(sen har jag fortfarande inte fått något bra svar varför man inte kan se en logg i tinyn ? och med det är jag tjurskalligt envis.... det är bara så, rätt in i väggen kör jag utan pardon  tongue  )

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

5

Sv: Sam

plun skrev:

(sen har jag fortfarande inte fått något bra svar varför man inte kan se en logg i tinyn ? och med det är jag tjurskalligt envis.... det är bara så, rätt in i väggen kör jag utan pardon  tongue  )

Seek and ye shall find.

Godnatt

6 Senaste redigerad av plun (2012-01-05 00:22:07)

Sv: Sam

Jo Sam....

Jag tycker du är "guld" men måste ställa den här frågan på sin spets.

Jag känner inte till något forum där en leverantör klarar av att hålla positionerna,

Men jag förstår egentligen inte varför.....  är vi slutanvändare så jobbiga ??????   Jag är jobbig men det beror på att jag blev "sne" pga Telenor.

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

7

Sv: Sam

Godnatt, Erland.

8

Sv: Sam

Sam skrev:

Godnatt, Erland.


Hmmmm...   ????   Jag har inte sett han ????

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

9

Sv: Sam

Fan vad jag blir sne på Sams  svar........


Jag vet inte vad våran Community ska anse om din närvaro, jag är mycket kluven efter några "trådar"...... !?

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

10 Senaste redigerad av Sam (2012-01-05 07:02:17)

Sv: Sam

Erland, jag ser vad du försöker göra. Trist för "communityn" (som du påstår att du bryr dig om) att du håller på tappa ditt trovärdighet när du låtsas vara två olika personer här på forumet. Vem som helst kan lista ut på 2 sekunder att "plun" och "Snoopy32" är en och samma person när man tittar på din unika skrivstil. Vad skickar det för budskap till oss som faktist försöker hjälpa folk här? Det enda det säger är: See you all on Facebook!

Evidence exhibit A: http://www.mobilabredband.se/forum/view … 919#p29919

Evidence exhibit B: http://www.mobilabredband.se/forum/view … 115#p30115

Evidence exhibit C: http://www.mobilabredband.se/forum/view … 130#p30130