1

Tråd: Har Tele2 slutat visa var deras sändare står?

Tidigare kunde man på Tele2:s täckningskarta se var deras master står om man klickade valet "Visa sändare" och zoomade in tillräckligt. Valet "Visa sändare" finns fortfarande kvar men jag kan inte se några master på kartan.
Vet någon om Tele2 valt att plocka bort denna funktion eller om det är ett tillfälligt fel?

2

Sv: Har Tele2 slutat visa var deras sändare står?

Nalleman skrev:

Tidigare kunde man på Tele2:s täckningskarta se var deras master står om man klickade valet "Visa sändare" och zoomade in tillräckligt. Valet "Visa sändare" finns fortfarande kvar men jag kan inte se några master på kartan.
Vet någon om Tele2 valt att plocka bort denna funktion eller om det är ett tillfälligt fel?

Gå in på driftstörningskartan istället.

Hemma: Dovado Pro AC + E3372 med Telia.
Bärbart: ZTE MF910 med Telia surfanslutning + SMARTEQ Portable Antenna Pack 3G/4G vid behov.
Mobil(t): Galaxy S8 & Telia komplett 40 GB.
Extra: Net1 20 GB för 49 kr/mån. WiFi-samtal med Telia.

3

Sv: Har Tele2 slutat visa var deras sändare står?

Discover skrev:
Nalleman skrev:

Gå in på driftstörningskartan istället.

Stort tack!!!