1

Tråd: Obegränsad surf telenor överlåtes

Abonnemanget är obegränsat och tillåter fri surf på 3G och 4G-nätet. Månadskostnad är 429 kr och då kan man få ip-telefoni om man har böjelsen att digga fast telefoni. Tror man kan bli av med telefonin och få ned månadskostnaden.

Om det önskas så följer utrustning i form av:

- Dongel
- En router som ger mycket bättre och jämnare uppkoppling cradlepoint cba750
- LTE-antenn

2

Sv: Obegränsad surf telenor överlåtes

Glömde ju pris, tänkte 2000 kr

3

Sv: Obegränsad surf telenor överlåtes

Kommer nog bli svårt att sälja med tanke på att Tele2 ger obegränsad surf för 399 i månaden, då får man dessutom EU-roaming, ett extra SIM-kort (även det obegränsad surf) och fria samtal/SMS.

4

Sv: Obegränsad surf telenor överlåtes

Jag hittar inget helt fritt surf abonnemang på Tele2 för 399SEK/mån? Jag fick just brev från BBB att dom överlåter mitt fria surf abonnemang till Telenor men får endast 100GB/månad för samma pris, inte så bra deal.

5

Sv: Obegränsad surf telenor överlåtes

joabor skrev:

Jag hittar inget helt fritt surf abonnemang på Tele2 för 399SEK/mån? Jag fick just brev från BBB att dom överlåter mitt fria surf abonnemang till Telenor men får endast 100GB/månad för samma pris, inte så bra deal.



Fick samma skitbrev jag med men mitt 100 skulle bli 40 gig för samma pris 249kr. Fick bli att säga upp skiten men anser att dom sagt upp mig....  Svinaktigt är det!

6

Sv: Obegränsad surf telenor överlåtes

joabor skrev:

Jag hittar inget helt fritt surf abonnemang på Tele2 för 399SEK/mån? Jag fick just brev från BBB att dom överlåter mitt fria surf abonnemang till Telenor men får endast 100GB/månad för samma pris, inte så bra deal.

Priset är 499 om man köper direkt, men om du går till en säljare och säger att det är för dyrt så ger dem en hundralapp rabatt så länge du porterar numret.