1

Tråd: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Efter den senaste tidens havande och varande med telenoroch summerar det med 10 års till och från kompisk skap med dem
så kan vi dra den slutsattsen att telenor har sedan 2004 bara blivit värre och värre, utan tvekan det värsta skit bolag på alla
plan som vi någonsin haft med att göra.

Vår rekomendation är att köp absolut ingenting från detta bolag du blir bara lurad, bedragen och besviken.

Sällan skådad mäng idioter på deras kund suport/ har vi alldrig vart med om, den ena pubertala byfånen efter den andra!

Om du vill slippa idioterna på kundsuporten kan du skicka dina glagomål till deras reklamations tjänst, en samling med idioter det med!
reklamationprivat@telenor.se

2

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Skiv dina glagomål med glagolitisk skrift

https://fr.wikipedia.org/wiki/Alphabet_glagolitique

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.

3

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

SÄPO skrev:

Efter den senaste tidens havande och varande med telenoroch summerar det med 10 års till och från kompisk skap med dem
så kan vi dra den slutsattsen att telenor har sedan 2004 bara blivit värre och värre, utan tvekan det värsta skit bolag på alla
plan som vi någonsin haft med att göra.

Vår rekomendation är att köp absolut ingenting från detta bolag du blir bara lurad, bedragen och besviken.

Sällan skådad mäng idioter på deras kund suport/ har vi alldrig vart med om, den ena pubertala byfånen efter den andra!

Om du vill slippa idioterna på kundsuporten kan du skicka dina glagomål till deras reklamations tjänst, en samling med idioter det med!
reklamationprivat@telenor.se


Om jag tolkar den här texten rätt så har du upplevt problem med Telenor sedan 2004?

4

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

nej skiva klingonska po!

Do tolka fell, 10 år med Telesnor från och till men objektiv erfarenhett sedan 2004, do räkna bott från men spara till do for doet 10 år!
jag jobba som säljare ott Telesnor, du vett Telesnor kund tjänst allti rätt, do allti fel! Komprende? Telesnor micket bra!

5 Senaste redigerad av E Kafeman (2016-12-23 00:43:01)

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Har Telenor gjort fel, är det dålig reklam för dom om du kan belägga detta med sakinnehåll.
Chansen finns att det kan korrigeras med hjälp av de goda råd som du kan få här i forumet.

Hitintills har du meddelat att:
Du har varit missnöjd kund till Telenor i 10 år.
Deras kundsupport är idioter.
Dessa idioter och byfånar har lurat och bedragit dej!

Självklart inte bra om man blir lurad av idioter och byfånar under lång tid. Kan leda till tvivel om den egna kapaciteten.

Eftersom du verkar mycket missnöjd står det således 1-0 till idioterna och lutar starkt åt 2-0 om du inte kan komma med sakinnehåll.

Kan du beskriva på vilket sätt de lurat dej? Finns konkreta belägg eller kan det påvisas på annat sätt?
Om du skriver om det, beskriv väl och genomtänkt så att en oinsatt kan få en helhetsbild. Använd enkla ord.
Undvik okvädingsord då det får dej att framstå som onödigt aggressiv och osaklig.
Använd rättstavning så ingen missförstår varför du blivit lurad.

6 Senaste redigerad av plun (2016-12-23 20:26:03)

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

To be continued

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

7 Senaste redigerad av plun (2016-12-23 20:24:54)

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Jo det lustiga är kanske att Telenor helt verkar ha spårat ur just nu.....

Personligen så har jag då försökt få mitt 4G-abb vilande men det är helt omöjligt, de verkar hellre se att jag överlåter abbet till någon toksurfare.

Mitt hemtelefonnummer höjde de avgiften på kraftigt, men det är ju mest av senimentala skäl man vill behålla sitt Televerksnummer så där har kanske Telenor rätt?

Mitt mobila privatabb la jag under min sambos familjeabb och det blev ju klart billigare och jag själv använder i princip bara mitt Teliajobbabb.

EDIT Sen det här Frihetskräpet, själv är jag då delägare i en lägenhet i Turkiet (inte någon frihet) men va faun spelar det för roll med WiFi och WhatsUp?    Är väl enbart knäppskallar som behöver Telenors "frihet" !?

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

8

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

plun skrev:

Jo det lustiga är kanske att Telenor helt verkar ha spårat ur just nu.....

Personligen så har jag då försökt få mitt 4G-abb vilande men det är helt omöjligt, de verkar hellre se att jag överlåter abbet till någon toksurfare.

Mitt hemtelefonnummer höjde de avgiften på kraftigt, men det är ju mest av senimentala skäl man vill behålla sitt Televerksnummer så där har kanske Telenor rätt?

Mitt mobila privatabb la jag under min sambos familjeabb och det blev ju klart billigare och jag själv använder i princip bara mitt Teliajobbabb.

EDIT Sen det här Frihetskräpet, själv är jag då delägare i en lägenhet i Turkiet (inte någon frihet) men va faun spelar det för roll med WiFi och WhatsUp?    Är väl enbart knäppskallar som behöver Telenors "frihet" !?

Säg upp skiten, tar väl 3 mån.

9

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Antar att jag haft tur som varit kund (mobilt bredband) hos Telenor i snart fem år utan några som helst problem men det är väl inte värt att ropa hej kanske...

10

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Det inledande inlägget kan inte tas som belägg för att Telenor är ett kasst företag och att support befolkas av idioter. Problemen kan mycket väl bero på den kommunikationsstil kunden valt.

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.

11

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

verkar som Säpo har fått fel information .."fake news" ..hehe

Telenor 4G D-Link DWR-923 och Huawei E3276
Xperia tablet Z Tre 4G

12

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Jag tänkte byta till Telenor från Telia, för deras frisurf deal.

Man har 30 dagar på sig att testa så är det som trådskaparen skriver hoppar jag av igen.

Återkommer....

13

Sv: Telenor ett bolag fullt med idioter!

Varför byter du till Telenor och inte Tele2? Tele2s priser är mycket lägre och dessutom så får du ett extra SIM-kort (även det med obegränsad surf) helt gratis som du kan använda som internetuppkoppling hemma.