1

Tråd: Vad betyder det här...?

Hej,

fick nyligen den här texten under "Restart":

reset.cgi: line 47: /sbin/reboot: not found

Vad menas med det och vad göra?

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]

2

Sv: Vad betyder det här...?

Försök med att rensa ut din internet cache.

3

Sv: Vad betyder det här...?

Tack, nu gick det hela vägen utan varningstext!

Snart(?) kommer jag kanske få ordning på det hela.

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]

4

Sv: Vad betyder det här...?

Håller tummarna tongue

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

5 Senaste redigerad av Micke (2009-08-17 16:35:10)

Sv: Vad betyder det här...?

Konstigt....när jag får â–¼2,8Mbs har jag bara â–²0,4Mbs,...

men när jag ibland bara får â–¼0,4Mbs kan jag skicka med hela â–²1.2Mbs!

Då jag "streamar" en hel del, är det senare alternativet helt ok för mig,
men min slingbox mår inte speciellt bra med, en enligt deras support, "very unstable and flactuating upload speed".

Är det ett Tele2-fenomen, eller är det alltid så när man kör mobilt-bredband?

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]