1

Tråd: Tre's desperation att få nya kunder

http://i.imgur.com/UTqePwsm.jpg


http://www.svt.se/nyheter/inrikes/skull … ett-fjarde

Mobilarena har då en massa anmälningar utan att Tre agerar....

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

2

Sv: Tre's desperation att få nya kunder

Vinst först....
3 inte värst.

3

Sv: Tre's desperation att få nya kunder

G-Man skrev:

Vinst först....
3 inte värst.

Jag känner inte till någon operatör som anlitar "bondfångarfirmor" för att förbättra resultatet!

Klart mysko att man inte kastat ut "Mobilarena".....

Fiber 250/100 Mbits, Ubiquiti Edgemax Lite, Telenor 4G 80 Mbits (Dec 2011) , Huawei E392 samt E398, Poynting panelantenn, 14 dbi 2600 Mhz, ASUS RT-N66U/AC68U,  1 st IP kamera D-link DCS-932L.  TP-Link 3420v2/WR703N, kör ROOter såklart  smile

4

Sv: Tre's desperation att få nya kunder

Tycker det var mycket snyftande i reportaget. Killen har alltså självmant skrivit på 3 kontrakt. Att man har haft en stroke är väl knappast en ursäkt. Jag hoppas Tre låter bli att riva upp avtalet, de har all rätt att fortsätta fakturera honom enligt de avtal han gått med på.

5

Sv: Tre's desperation att få nya kunder

Stroke kan ge stora svårigheter att stå på sig när man blir trängd. Du vet nog inte så mycket om neuropatologi.

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.

6

Sv: Tre's desperation att få nya kunder

Håller med JO,
Samma med åldringar som äger skog m.m. som de säljer "bluff" till.

Att inte myndigheterna inte åtgärdar detta är uselt.
Då det är uppenbara skojare.

Både telia, telenor, tre och tele2 har haft dessa irriterande säljdiskar vid mataffärerna i olika omgångar.
Jag har städat dyligt skit åt grannar m.m.
Så inte bara tre.

7

Sv: Tre's desperation att få nya kunder

Detta har egentligen inte med operatören 3 att göra så jättemycket, utan mer om skojarfirman Mobilarena.
Så att gnälla på 3 här, är inte helt rätt, anser jag iallafall.....

men Mobilarena verkar vara riktiga busar.