1 Senaste redigerad av metallicaman_no1 (2014-06-13 18:46:31)

Tråd: Har ni sett vad telia har gjort?

Dom har visst utökat sin surfkvot på sitt största abonnenmang till 40 gb/månad för 399kr.
Plötsligt en förändring åt rätt håll det känns som att telia plötsligt kan vara intressanta igen.

https://www.telia.se/privat/adminpackag … cts=768953

Telenor 4g. 2st wifi gallerantenner modifierade till telenors frekvenser, avm6840lte, Netgear WNR3500L v2 med tomato som ap, Netgear WNDR3700 v2 med rooter som ap, Synology ds212j nas

2

Sv: Har ni sett vad telia har gjort?

Välkommen tillbaka metallicaman smile
Nja....399:- för 40gb skulle inte hamna på min lista under rubriken "ganska intresant"...inte äns under rubiken "kan vara möjligt" wink

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

3

Sv: Har ni sett vad telia har gjort?

40 GB för 399... Hos 3 får jag 100 GB för 399 när min bindningstid går ut,
det abonnemanget kommer ja inte göra mig av med.

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.

4

Sv: Har ni sett vad telia har gjort?

ja själv har jag ett gammalt telenor abonnemang med en begränsning vid 200 gb somjag betalar 399 kr i månaden för.
men kollar man på abonemang hos operatörer idag så har man inte riktigt dom kvoterna

tre har som mest 60 gb för 499 kr
tele2 60 gb 739 kr
telenor 12 gb 399 kr

så jämför det med med telia nya abonemang och stabiliteten i deras nät så är det klart intressant om man ska ha ett nytt abonnemang.
för övrigt inte intressant för mig heller.

Telenor 4g. 2st wifi gallerantenner modifierade till telenors frekvenser, avm6840lte, Netgear WNR3500L v2 med tomato som ap, Netgear WNDR3700 v2 med rooter som ap, Synology ds212j nas

5

Sv: Har ni sett vad telia har gjort?

Men när telia kickas anställda här och flyttar desken till indien så borde det få några resultat på priserna kan tyckas.