1

Tråd: Förslag till förbättring av forum:et

Till administratörerna i forumet här:

Jag har två förslag till förbättring.

Först och främst behövs det en Offtopic rubrik i forumet. Det är precis där jag velat lägga denna tråd. I en under rubrik typ "Förbättringar av forumet.

Det andra förslaget är att länkar typ testas. Jag får inte en enda länk att funka här om det inte är så att den är postad i forumet. Lite synd för jag hittar många länkar typ till "Guiderna" som jag skulle velat läsa, samma gäller "nyheter" de funkar inte? Är det bara jag som har det problemet? Fast överallt annars på nätet och i andra forum så funkar det, så det måste vara i upplägget av forumet, "tror jag".

smile
MvH /PluttiPlutt

2

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

Hej! smile

Ang brutna länkar osv så beror det på att vi flyttade sidan här om veckan och alla snören fungerar inte som det skall efter det.
Det är en läkeprocess som vi bearbetar, som t.ex. guiderna här på högersida bara resulterar i en "vit" sida när man går in på dem.
Finns ett par sådana exempel på sidan och det är "work in progress" smile

Så ni alla vet smile

Ang offtopic så kör vi Övrigt/Övrigt smile

http://www.mobilabredband.se/forum/viewforum.php?id=36

Coola bananers.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

SuperCoolt
cool

4

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

Det enda jag saknar/inte hittar är att kunna prenumerera på en RSS-feed. Jag glömmer alltid bort att logga in här och kolla.. Så en RSS-feed hade underlättat för mig.

Annars är det tummen upp!

/krille

Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

5

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

Istället för att skapa en egen tråd så forstätter jag med förslag i denna.

Någon som jag tycker saknas när det gäller PM funktionen är att man inte får någon popup eller likanande som säg/visar att jag har fått ett nytt PM.
Den funktionen skulle vara guldvärd smile

6

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

Vad jag vet så står det att man har fått ett nytt meddelande vid användarnamnet när man loggar in, om man har fått ett nytt PM alltså.
Eller är jag helt ute och cyklar nu?

7

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

PM funktionaliteten är inget som fanns i PunBB när vi valde det.
Det är inbakat i efterhand och må sakna en del funktioner som man kan se att andra mjukvaror har, så som popup när man kommer in på sidan osv.
Vet inte hur det ser ut i nya versionen av PunBB, men vi hoppas kunna uppgradera sida/forumet snart.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

8

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

Okej

9

Sv: Förslag till förbättring av forum:et

Vi får se när Jon har tid att fixa och trixa smile

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!