1

Tråd: Tele2 gav 2 simkort för 99/mån

Köpte Tele2 abb. i dec.-06, fick då ett extra  3G sim-kort att "ringa med". Nu fungerar båda mina sim-kort att surfa med och ringa med för BARA 99:-/ månad = Fri surf. Har kollat med deras kundtjänst, och det är SANT! Det går att ringa "andra mobiler= EJ Comviq/Tele2", för 105 öre/min istället för 169 öre /min.

2

Sv: Tele2 gav 2 simkort för 99/mån

Så du har som tvillingkort för 99:-? totalt.
De låter för bra.

Känner flera som har tele2 och ingen har fått 2 sim kort, utan bara att man även kan ringa med sitt data sim kort.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: Tele2 gav 2 simkort för 99/mån

Ni har en kanonsajt grabbar!! Jag omvandlade mitt Tele2 kontrakt 169/mån för 1Gbit/mån från dec-06 till fri surf för 2 simkort 99/mån i april-07. "Förr"  fick man 2 st. 3g simkort, idag nov-07 får man 1st 3G-sim, plus ett Comviq kontant tror jag. Jag undrar hur många som vet detta, av dom som fick 2 st. 3G kort...

4

Sv: Tele2 gav 2 simkort för 99/mån

Jag bad om 2 kort, men samma dag som dom lanserade gratis modem så slutade det andra erbjudandet med 2 simkort.
Jag missade det precis men fick ju gratis modem:)

Eikido

5

Sv: Tele2 gav 2 simkort för 99/mån

Polaren köpte 2st Tele2 abb innan de började köra gratis modem och får betala för båda.
Elmor på forumet kör också tele2 och fick bara 1 sim kort till sitt abb.

Har inte hört någon som har de för utom du då.
Måste ha missat totalt. sad

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

6

Sv: Tele2 gav 2 simkort för 99/mån

Detta stämmer bra. Jag har 2 bekanta som fick dubbla sim, då skulle det ena vara till modemet och det andra att ringa med men sen gjordes det om så dom kan använda det andra kortet som båda delar.hmm ganska schysst deal faktiskt. Synd att man inte hakade på.