1

Tråd: 50 GB gratis...

... hos www.box.com

http://www.idg.se/2.1085/1.491507/box-g … te-natdisk


https://www.box.com/signup/o/dell_50gb_give_get

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.

2

Sv: 50 GB gratis...

Tyvärr är det ganska små filer man får lagra hos Box om man inte betalar för proo-paketet. Jag fick 50 GB när jag köpte min Ipad, som jag sedan sålde, men till ingen nytta.

Och detta med Dropbox och Samsung. Köper man en telefon av Samsung får man massor med GB på Dropbox... i två år. Gäller inte att lagra för mycket exklusivt där så man åker på att betala när tiden är ute.

3 Senaste redigerad av Discover (2013-02-12 23:57:18)

Sv: 50 GB gratis...

idgforum skrev:

Tyvärr är det ganska små filer man får lagra hos Box om man inte betalar för proo-paketet. Jag fick 50 GB när jag köpte min Ipad, som jag sedan sålde, men till ingen nytta.

Och detta med Dropbox och Samsung. Köper man en telefon av Samsung får man massor med GB på Dropbox... i två år. Gäller inte att lagra för mycket exklusivt där så man åker på att betala när tiden är ute.


Gränsen hos Box ligger på 250 MB per fil.

Kan man ju stå ut med - det är ju gratis.


Jo, hos dropbox har jag nu över 100 GB - helt gratis och där är det ingen begränsning vad jag vet i filstorlek.
(att lägga upp en film/videoklipp och sedan strömma den till telefonen eller surfplattan är inget problem)
Fick 50 GB x 2 när jag köpte min Samsung Galaxy S3 LTE, övrigt utrymme har jag fått av dropbox.
Kommer dock att bli en betalande användare hos Dropbox just för att det fungerar så pass bra.

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.

4

Sv: 50 GB gratis...

Kul att du är nöjd och 1000 kr/år är billigare än att röka eller snusa.

5

Sv: 50 GB gratis...

idgforum skrev:

Kul att du är nöjd och 1000 kr/år är billigare än att röka eller snusa.


Jo, men kommer förmodligen inte att betala för 100 GB... då jag inte behöver så mycket utrymme,
använder inte ens hälften idag...

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.