26

Sv: Ooooooops något gick fel

Orkar inte skapa ny tråd.

Men av nån anledning tycks jag vara en bot och nekas och posta i tid och otid. Fler som fått uppleva det?

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

27

Sv: Ooooooops något gick fel

Ilsken skrev:

Orkar inte skapa ny tråd.

Men av nån anledning tycks jag vara en bot och nekas och posta i tid och otid. Fler som fått uppleva det?

Finns ett litet script som kollar ett par punkter och skall flagga för bottar.
Men självklart kan de slå fel ibland, men får du det vanligtvis när du är inloggad?

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

28

Sv: Ooooooops något gick fel

Jag använde en  ny´dator under hösten och blev utslängd efter inloggning och när jag skrivit ett inlägg nekades jag posta för att jag uppfattades som bot. kanske var det sant. Den datorns SSD hårddisk har pajat och ska bytas ut men det kan ha funnits malware för den uppförde sig konstigt. Åker in på garantirep, byte HDD och nyinstallation.

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.

29

Sv: Ooooooops något gick fel

Andreas skrev:
Ilsken skrev:

Orkar inte skapa ny tråd.

Men av nån anledning tycks jag vara en bot och nekas och posta i tid och otid. Fler som fått uppleva det?

Finns ett litet script som kollar ett par punkter och skall flagga för bottar.
Men självklart kan de slå fel ibland, men får du det vanligtvis när du är inloggad?


Det händer väldigt oregelbundet. Ofta om det tar lite längre tid och skriva inlägg.

Sen har den börjat gnägga om Cookies med. Loggas in men kommer inte rakt i forum. Måste klicka igen. Ett struntfel men störande.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.