1

Tråd: Får inte alltid "blå" rutor(makeringar) i forum då nya inlägg gjorts

Haj.

Vet ej om de är min webbläsare Chrome eller forumet men när det kommit nya inlägg i något så ska det markerar med att fyrkanten blir blå om man inte läst det nya inlägget.

det verkar inte alltid fungera fast jag inte läst det så indikeras det ej som nytt inlägg.

detta sker ibland och inte varje gång = Bugg i serverprogramvara kanske?

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

2

Sv: Får inte alltid "blå" rutor(makeringar) i forum då nya inlägg gjorts

нет...som alla webläsare får oxå chrome sit eget liv ibland. men jag har inte haft det än. oftas är det bara ett chache problem.

Fiber - IpOnly - Bahnhof 1000/1000 - Cisco RV042G - 8 Dlink Ip-Cam - 4 Cisco Switch - 2 Cisco Aironet 1850

3

Sv: Får inte alltid "blå" rutor(makeringar) i forum då nya inlägg gjorts

Testar en annan sak också nu som visar en punkt framför ämnen man svarat på.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

4

Sv: Får inte alltid "blå" rutor(makeringar) i forum då nya inlägg gjorts

oki

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )