1

Tråd: Tre tvingar till regga sig ?

Hejsan

Har köpt Mobilt bredband av expert för 99 kr ( Huawei E367 ) och fick till 7 dagar fri surf.

Idag köpte jag på pressbyrån en månads laddning och när jag loggar in på tre , finner jag ingenstans att fylla i koden.

Utan man kan bara ladda på med kreditkort. Sen står det regga dig och du får tillgång till fler tjänster. ( ev då att fylla på koden med köpt värdebevis ) på detta sättet vill dom då att folk reggar sig. Lite fult alf

Vill ju så klart vara anonym på nätet och det var en anledning till varför jag köpte denna till ena datan.

Någon som vet hur man kan kringgå detta ?

2

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

Kör VPN. Jag kör Anonine.se och det funkar utmärkt.

3

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

Det går nog inte såvida du inte genomför påladdningen via typ internetbanken...men med värdebevis-kod måste du nog ange den på mitt3 och först registrera dig..om du inte kommer in på mobil.tre.se och kan knappa in den där smile

Com Hem 500/50 -> ASUS RT-AC68U, 3Maxfart Total -> E5172, Tele2 Personal 80GB-abo -> E5776

4

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

Kan man inte ange fejkade uppgifter när man reggar mobilt bredband kontant?

5

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

Tjena !

Kör VPN. Jag kör Anonine.se och det funkar utmärkt.

Jo vet om det och kör på deras OpenVpn men ville bara lägga till att på det köra anonym sticka .

Det går nog inte såvida du inte genomför påladdningen via typ internetbanken...men med värdebevis-kod måste du nog ange den på mitt3 och först registrera dig..om du inte kommer in på mobil.tre.se och kan knappa in den där  smile

Hmm verkar så men , jo så kan man göra.

Och kom på att man kan ju köpa spendon kort i pressbyrån > http://spendon.se/Information/
Och ladda på via betalkort ( dom är ju oxå anonyma )

Kan man inte ange fejkade uppgifter när man reggar mobilt bredband kontant?

Jo det kan man väl göra , men känns ej direkt rätt ......

6

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

Terrorister, rån/knarkligor, pedofiler, våldtagare, förfalskare, mördare. Man kan tacka såna för att det är nu praktist taget osannolikt att kunna skaffa ett SIM kort utan att registrera sig. I de flesta länder så behöver man visa ID/Pass och skriva in addressen osv. Har till och med behövt göra på vissa gratis publika WIFI nät, t.ex. Singapore Airlines.

7

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

3 tvinngar ingen att rega sig det är helt upp till  var ock en att göra det om du känner för det

går att fylla på surf tid på tre hemsida men det missade du nog

http://www.tre.se/Privat/Mobilt-bredban … epaidPage/

under Ladda dit kort

Telenor E-1550 Telia E-392
Dovando Tiny fw 5.0.16 (6.2.3)
Comviq Mobilt Bredband Wi-Fi ZTE MF60

8

Sv: Tre tvingar till regga sig ?

Ralf vill vara helt anonym men kan inte tänka sig en fejkreggning. Detta är komik i mina ögon. Vill du ha lite hjälp. Jag kan skapa en person ickeexisterande med persnr (10 siffror) om du behöver en. Du kan få välja namn ålder kön och födelseort om du vill. Känns det ok och regga ett spöke?

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.