1 Senaste redigerad av hackerman1 (2011-06-19 10:35:01)

Tråd: Comviq, tanka minst 150 kr=1000 fria min alla nät, fri surf i nallen !

hej !

Comviq erbjuder 1000 FRIA minuter till ALLA operatörer + "FRI" surf (max. 6GB) i 30 dagar via nallen om man tankar minst 150 kr.
erbjudandet gäller 2 (TVÅ) gånger per kund !

"Tanka valfri prisplan.* (Om du tankat de senaste 30 dagarna kan du hoppa över det här steget.) Kom ihåg att om du tankar för 150 kr eller mer så ingår det dessutom fri surf!

Skicka ett SMS med texten ”Comviq Sommar” till 71 650. När du fått svar är det bara att börja ringa för 0 kr per minut till alla nät inom Sverige. Dessutom ingår allt som brukar ingå på just den prisplanen du tankade.

*Kompis, Amigos, Poppis, Standard och Smart.Erbjudandet gäller tom 31 aug 2011 max 2 ggr per kund och gäller i 30 dagar från aktivering via SMS. Öppningsavgift tillkommer. Max 1000 min till alla nät inom Sverige per aktivering, därefter ordinarie minutpris."

http://www.mobilabredband.se/mobiloperatorer/comviq


OBS !

efter 30 dagar övergår prisplanen till BAS = 1,99/min !!!

men är man listig så tankar man t.ex. "SMART" med 169 kr, sedan tankar man efter 60 dagar (#1) återigen med "SMART",
denna gången med 69 kr, då behöver man ju inte tanka mer än nödvändigt...

#1: 60 dagar eftersom erbjudandet gäller 2 gånger / kund.

enligt exemplet ovan så tankar man 238 kr som man ju senare har kvar och kan "ringa upp"...

maxhastighet via nallen för kontantkort = 2 MBit/s

2

Sv: Comviq, tanka minst 150 kr=1000 fria min alla nät, fri surf i nallen !

hackerman1 skrev:

hej !

Comviq erbjuder 1000 FRIA minuter till ALLA operatörer + "FRI" surf (max. 6GB) i 30 dagar via nallen om man tankar minst 150 kr.
erbjudandet gäller 2 (TVÅ) gånger per kund !

"Tanka valfri prisplan.* (Om du tankat de senaste 30 dagarna kan du hoppa över det här steget.) Kom ihåg att om du tankar för 150 kr eller mer så ingår det dessutom fri surf!

Skicka ett SMS med texten ”Comviq Sommar” till 71 650. När du fått svar är det bara att börja ringa för 0 kr per minut till alla nät inom Sverige. Dessutom ingår allt som brukar ingå på just den prisplanen du tankade.

*Kompis, Amigos, Poppis, Standard och Smart.Erbjudandet gäller tom 31 aug 2011 max 2 ggr per kund och gäller i 30 dagar från aktivering via SMS. Öppningsavgift tillkommer. Max 1000 min till alla nät inom Sverige per aktivering, därefter ordinarie minutpris."

http://www.mobilabredband.se/mobiloperatorer/comviq


OBS !

efter 30 dagar övergår prisplanen till BAS = 1,99/min !!!

men är man listig så tankar man t.ex. "SMART" med 169 kr, sedan tankar man efter 60 dagar (#1) återigen med "SMART",
denna gången med 69 kr, då behöver man ju inte tanka mer än nödvändigt...

#1: 60 dagar eftersom erbjudandet gäller 2 gånger / kund.

enligt exemplet ovan så tankar man 238 kr som man ju senare har kvar och kan "ringa upp"...

maxhastighet via nallen för kontantkort = 2 MBit/s



"Tanka valfri prisplan.* (Om du tankat de senaste 30 dagarna kan du hoppa över det här steget.) Kom ihåg att om du tankar för 150 kr<<<<--- eller mer så ingår det dessutom fri surf!

men är man listig så tankar man t.ex. "SMART" med 169 kr, sedan tankar man efter 60 dagar (#1) återigen med "SMART",
denna gången med 69 kr<<<<---, då behöver man ju inte tanka mer än nödvändigt...


Hur går det ihop?

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

3 Senaste redigerad av hackerman1 (2011-06-19 18:49:42)

Sv: Comviq, tanka minst 150 kr=1000 fria min alla nät, fri surf i nallen !

inget illa menat, men vad är det du som inte förstår ?

tanka MINST 150 kr...

169 är väl mer än 150 ?

sedan kan du utnyttja erbjudandet 2 gånger=60 dar

därefter tankar man t.ex. "SMART" med 69 kr så man återigen får ett hyfsat minutpris....

4

Sv: Comviq, tanka minst 150 kr=1000 fria min alla nät, fri surf i nallen !

hackerman1 skrev:

inget illa menat, men vad är det du som inte förstår ?

tanka MINST 150 kr...

169 är väl mer än 150 ?

sedan kan du utnyttja erbjudandet 2 gånger=60 dar

därefter tankar man t.ex. "SMART" med 69 kr så man återigen får ett hyfsat minutpris....

Jag är insnöad på mobilsurf istället för teletaxan. Därav får jag inte alls ihop det hela.
Men ur ditt synsätt. Med ett hyffsat minpris stämmer det.
DVS vi tittar på två helt olika saker=)

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.