1

Tråd: Telia 2011 ansiktslyft, vad tycker du?

http://www.telia.se/tse/components/topnav/telia_logo.png

Vad tycker ni om Telia's nya facelift och hur de vill synas utåt.
http://www.dagensmedia.se/nyheter/kampa … 176193.ece

Den nya identiteten ska spegla företagets internationella verksamhet, lokala marknadsnärvaro och ”bakgrund som en av telekommunikationsbranschens pionjärer”.

18 av Telia Soneras dotterbolag får nu en gemensam varumärkesidentitet, men behåller sina lokala varumärkesnamn.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

2

Sv: Telia 2011 ansiktslyft, vad tycker du?

symbolen, som tydligen använts i en del östländer tidigare, får mej att tänka på en flaska/lampa som Alladin ska hoppa ur...Jag måste sluta dricka så mycket kaffe :-)

Äntligen Linköping! /4G sedan 20110531/ E398/E392/Dovado 4GR/Dovado Doma/Dovado Tiny/

3

Sv: Telia 2011 ansiktslyft, vad tycker du?

X-telia... tongue

4

Sv: Telia 2011 ansiktslyft, vad tycker du?

Jag har både telia abb och belgiskt abb. När jag är i Belgien får jag SMS om priser från Telia. 32,50 kr. per MB. Detta trots att priset mellan operatörerna är sänkt till undr 5 kr. När jag passerar Danmark kommer tramsigt SMS om att jag kan surfa "tryggt" för ett annat pris.

Telia snor åt sig, det är mitt intryck. Men Telia uppmuntrar till kreativitet, nämligen att undvika dem.

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.

5

Sv: Telia 2011 ansiktslyft, vad tycker du?

Personligen bryr jag mig inte för fem öre om hur Telias logga ser ut.

Telia har för mig reducerats till en operatör bland alla andra. Särställningen är borta. Den ev. bättre service Telia en gång hade likaså. Telia är nu en kostnadspressad säljmaskin med i många fall skrämmande exempel på bristande teknisk kompetens. Som så många andra operatörer. En i mängden.

Vem bryr sig?

6

Sv: Telia 2011 ansiktslyft, vad tycker du?

Den såg rent hemsk ut. Samt att jag tackar Gud Satan och några till för att jag är Teliafri och slipper betala i detta menlösa påfund.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.