1

Tråd: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Mitt E220 tvärdog häromdagen och jag har inte fått ändan ur vagnen och beställt ett Sierra modem än. För närvarande lånar jag ett Huawei E1750 men det måste jag snart lämna igen.

Så är det någon som har något gammalt modem som ligger och skräpar i lådan så kan jag typ tänka mig att pröjsa typ en 50-lapp + porto. Bor i Kista (sthlm) så jag kan träffas här i knutarna också!

Antingen Tele2/Comviq låst eller olåst.

/MmmMagnus

2

Sv: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Tvekar på att nån ens orkar sälja för nåt för 50 kr.. Beställ ett här http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=comviq_surf_99   Alt gå till Maxi köp ett E1750 för 149 kr lås upp det.. Tuta och kör..

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

3

Sv: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Mmm, nej kanske inte. Jag trodde kanske att det låg massa oanvända gamla E220'or eller så i byrålådorna.

Men men, jag cyklade iväg till ICA Maxi och hittade dom Teliabrandade modemen. 149kr e onekligen rätt bra pris. Tack för tipset!

/MmmMagnus

4

Sv: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Finns nog en heldel. Jag har två tex. Vet fler här på forumet som har. Men kollar man tradera brukar dom gå för 90 kr och uppåt beroende på låsta eller inte.

E1750 är ett ganska trevligt modem för sitt pris. Dock plastigt i mitt tycke. Men vem bryr sig gör vad det ska. Du får nog många roliga timmar med din nya svartavän=)

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

5

Sv: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Och behöver du låsa upp kan du göra de här.
http://www.mobilabredband.se/story/152/ … upplasning

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

6

Sv: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Ilsken skrev:

E1750 är ett ganska trevligt modem för sitt pris. Dock plastigt i mitt tycke. Men vem bryr sig gör vad det ska. Du får nog många roliga timmar med din nya svartavän:)

Mmm, för 70-80kr var det onekligen jävligt prisvärt. Och jodå, min nya svarta vän var en positiv överraskning. Jag hade aldrig provat svart innan trots att jag alltid varit nyfiken. Snabb i vändningarna, lätt att ha och göra med och protesterar inte. Som det ska vara helt enkelt. Om jag bara kan få min nya svarta vän att hämta öl också så är lyckan total big_smile Hmm, även om min nya svarta vän kan anses vara lite plastig så är det ju ingenting i jämförelse med många av dom vita exemplaren som bara blir plastigare och plastigare big_smile

Andreas skrev:

Och behöver du låsa upp kan du göra de här.
http://www.mobilabredband.se/story/152/ … upplasning

Redan gjort med strålande resultat. Bugar och bockar för en alldeles utmärkt tjänst!

/MmmMagnus

7

Sv: KÖPES: Billigt modem för tillfälligt bruk.

Det va tamigfan det roligaste nån kraxat ur sig här på länge. Klockrent Magnus. Skrattar så tårarna rinner bokstavligt talat.

Skulle du nu få språksvårigheter eller andra konstiga problem säljer Halebop vita för några kr mer smile

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.