1

Tråd: DIR-451 samt HUAWEI E270

Skitroutern stödjer ju inte e270. Har letat firmware hela dagen...installerat och installerat om...nu funderar jag på att göra denna till en mycket liten bojsten. Jag har tre pro abb om det hjälper.


Vad ska jag ta mig till?

2

Sv: DIR-451 samt HUAWEI E270

Skaffa dig en riktig router istället (som kostar bara 999 hos www.infoferenda.com):  Dovado UMR!

Den stödjer alla dessa modem redan idag, och vi kommer stödja ännu mera modem i framtida firmware releaser!

# Huawei E169G
# Huawei E170
# Huawei E172
# Huawei E220
# Huawei E226
# Huawei E270
# Huawei E800 Express Card (kräver USB adapter)
# Novatel Wireless Ovation MC930D
# Novatel Wireless Ovation MC950D
# Novatel Wireless Merlin XU870 Express Card (kräver XUA-1 USB adapter)
# Option GlobeSurfer® iCON 7.2
# Option GlobeSurfer® iCON 225
# Option GlobeSurfer® iCON HSUPA

www.dovado.com/umr

3

Sv: DIR-451 samt HUAWEI E270

DIR-451 var sjyst alternativ när den kom, kostnaden på den var låg men idag är det inget ultimat alternativ direkt när bland annat dovado's umr router finns.
D-link har haft sina skräck routrar ocskå som hänger sig när de blir lite varma osv men de stilade till sig och budget routrarna började funka fint också.

Men skall man köra någon form av gateway för usb modem idag så beställ UMR.
Trevlig personal på dovado också, vi har en alldeles egen person där ifrån här på forumet också som hjälper med allt.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

4

Sv: DIR-451 samt HUAWEI E270

DIR-451 återlämnad och UMR beställd! Hoppas den kommer fort för honan är avis på att bara jag har internet just nu smile

5 Senaste redigerad av Samir (2008-05-12 08:21:12)

Sv: DIR-451 samt HUAWEI E270

Vad roligt! Vi jobbar på att leverera så fort vi kan nu under månaden att leverera vårt första leverans till våra ÅF .

Änsålänge funkar UMR'n väldigt bra när det gäller stabilitet och de funktionerna vi har lagt in. Som sagt, vi har stöd för en hel massa olika USB modem, och det kommer finnas stöd för mera i snar framtid också, med tanke på att modem tillverkarna släpper ut nya modeller hela tiden nu.

Jag starkt rekommenderar att ni signar upp på våran email firmware notification så att ni har alltid det senaste igång:  http://www.dovado.com/UMR_Firmware.html

Ni kan också spana in på några demo videos vi har lagt uppe på tuben:  http://www.dovado.com/umrvideos.html

Om det finns några special requests angående demo video, hör av er bara!