1

Tråd: Comviq Surf 99:-

För de som ringer med Comviq finns det nu möjlighet att köpa ett Comviq Surf paket kompl. med modem (trol. E1550?) för bara 99:-. Frakt ingår i priset.  smile

http://kampanj.comviq.se/surf99/

2

Sv: Comviq Surf 99:-

Köpte detta paket för 99:-.
Det stod E1550 på beställningsbekräftelsen men tyvärr så skickades det ett ZTE MF102. Detta upptäckte jag inte förrän jag öppnat paketet!

Inget fel på detta modem, plats för minneskort och samma ned-/upphastighet som Huawei E1550 MEN jag hade ju tänkt låsa upp det för att kunna använda "universellt" och detta är ju svårare.

Modemet är till salu för  Comviq-användare!

Fiber, Bordsrouter ZTE MF28G/D, 2x Huawei B525s-23a, 3Maxfart Fri Surf (100GB/mån), Wifog
Tech Blog of Sweden

3

Sv: Comviq Surf 99:-

jag har tele2  jag kunde inte beställa sad   same same  tydligen inte

Mobilt bredband sedan 2005-07-29 ----->

Tele2 är telkoms Ryanair

4 Senaste redigerad av jerjo2 (2010-06-10 14:33:34)

Sv: Comviq Surf 99:-

"Stortommy" Du ka få köpa mitt!
Det är, som jag skrev, ett ZTE.

EDIT: Skicka PM om intresse!

Fiber, Bordsrouter ZTE MF28G/D, 2x Huawei B525s-23a, 3Maxfart Fri Surf (100GB/mån), Wifog
Tech Blog of Sweden

5

Sv: Comviq Surf 99:-

Testade att beställa också, men som sagt man har ju Tele2 och inte Comviq tongue

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

6

Sv: Comviq Surf 99:-

dax att byta namn på forumtråden tele2 till comviq

Mobilt bredband sedan 2005-07-29 ----->

Tele2 är telkoms Ryanair

7

Sv: Comviq Surf 99:-

Om man fyller i ett korrekt Comviq-nummer så kommer man till denna sida som även går att nå direkt:
http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=comviq_surf_99

Vet inte om de kollar mobilnumret man fyller i där eller om de bara expedierar beställningen? Kanske värt att chansa för den som är intresserad...?

8

Sv: Comviq Surf 99:-

Andreas skrev:

Testade att beställa också, men som sagt man har ju Tele2 och inte Comviq tongue

gsm kontantkort med telefon för 1:- plus 99:- = 100:- totalt.
ok pris...

9

Sv: Comviq Surf 99:-

Det går att beställa ett gratis startpaket för Comviq Kontantkort på www.comviq.se. Då får man ett Comviq-nummer som man kan använda för att beställa Comviq Surf för 99:-.  smile

10

Sv: Comviq Surf 99:-

för 1:- mer får man en gsm lur också wink

11

Sv: Comviq Surf 99:-

Hittar inte erbjudandet med mobil för 1:-, länk önskas!

Fiber, Bordsrouter ZTE MF28G/D, 2x Huawei B525s-23a, 3Maxfart Fri Surf (100GB/mån), Wifog
Tech Blog of Sweden

12

Sv: Comviq Surf 99:-

hade inga för 1:- fnv på den webb butik jag kollade.
då är det fnv billigare med ett löst kontant kort wink

köpte en i butik förra året, va någon snikmodell.

13 Senaste redigerad av G-Man (2010-10-05 23:27:16)

Sv: Comviq Surf 99:-

jerjo2 skrev:

Köpte detta paket för 99:-.
Det stod E1550 på beställningsbekräftelsen men tyvärr så skickades det ett ZTE MF102. Detta upptäckte jag inte förrän jag öppnat paketet!

Inget fel på detta modem, plats för minneskort och samma ned-/upphastighet som Huawei E1550 MEN jag hade ju tänkt låsa upp det för att kunna använda "universellt" och detta är ju svårare.

Modemet är till salu för  Comviq-användare!

Står ZTEMF102 på pappret som kom, men i lådan låg ett plastigt E1550 med minnes plats, som nu är upplåst, funkade med drei sim.
Nu skall dongeln ges till den som skulle ha den, lika bra att låsa upp det direkt så slipper man sådant strul i framtiden....

E1550 med två dagars surf för 99:- inkl allt...
ja två dagars surf!
läser man alla papper och gör som det står så får man två dagars surf...

dongeln kom i en gigantisk låda...

ps ska användas med T2 kontant så wink