Ringde till Tre.
Fick total ignorans direkt,
Först sa han att man hade rätt att lämna tillbaka det inom 30 dagar.
Sen frågade han vart jag har köpt det och då vart meningen "ahh du har köpt det i en butik tyvärr då gäller inte ångerrätten"
Och kopplade mig till den så kallade tekniska supporten.
Där fick jag det fantastiska svaret att har jag över 4mbit så ska jag vara nöjd.
Då jag informerade att jag inte är nöjd så fick jag till svar att om han öppnar ett ärende så får han en utskällning då det är över 4mbit jag kommer upp i.
Frågade vad han anser är en bra hastighet 4-8 mbit ansåg han va bra.
Bra sa jag ge mig minst 8 så är jag nöjd.
Att jag betalar 1500 kr mer per år och har en bindnngstid kunde de inte göra så mycket åt.
Vad tycker du att jag ska göra eftersom ni inte kan leverera?
"Du får skicka in en reklamation"
Man bollas runt som vanligt.