1

Tråd: Datatrafik - gräns?

Hej!Har bytt mitt ickefungerande Telia mobilt bredband och testar nu Tre mobilt bredband ett par dagar, innan jag bestämmer mig för om jag vill köra vidare. Tre funkar mycket bättre än Telia, nu funkar till och med Bittorrent! Men min undran är om Tre har en gräns för hur mycket  trafik jag kan ha per månad? Och efterföljs den gränsen från Tres sida?

2

Sv: Datatrafik - gräns?

Tre har en gräns på 15gb men så vitt jag vet så bryr det sig inte om man passerar den.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: Datatrafik - gräns?

Detta undrar jag med då jag själv missbrukar både upp å nerladdningsfuntionen en hel del. Menar med andra ord att jag använder de flitigt å laddar ner de jag behöver å vill å så. Använder de med andra ord som den fasta uppkopplingen. Någon som stött på problem med det? För över 15gb i månaden lär de ju utan ploblem ticka upp. Så ställer samma fråga. Någon som varigt med om problem?

4

Sv: Datatrafik - gräns?

Tja,

du behöver absolut inte oroa dig för att du bli begränsad på något sätt. Själv sitter jag och snittar 70 gb/mån utan några som helst problem.
3 har den gränsen för de som "missbrukar" bredbandet, dvs om du kommer upp i väldigt höga nivåer så kommer du förmodligen att bli varnad i första hand. Sedan om "problemet" kvarstår så kommer du att bli begränsad.

Ladda ner/upp så mkt du orkar! Det är fritt fram!

5 Senaste redigerad av elmor (2008-02-15 19:56:24)

Sv: Datatrafik - gräns?

Gött gött då är de bara att hänga ut ***** igen då på fulla lass. big_smile Bra att veta.

Manuell censur //elmor