1

Tråd: Bästa trådlösa router

Min gamla Tp-Link har äntligen dött och jag behöver en trådlös router. Jag gillar att framtidssäkra mig själv så priset är inte ett problem. Jag har ganska hög bandbredd i apt. Med en smart hemanslutning/streaming av 4k-filmer och pc-spel som ofta görs samtidigt. Jag vet inte om det spelar någon roll nuförtiden, men jag är van vid att belastningen spelar roll. Jag har tittat på Huawei E5576-320 4G LTE Router, men var inte säker på om den är riktigt bra eller om det bara är att betala för namnet/ohh har ordet gamer i faktorn. All hjälp som inte binder mig till detta skulle vara bra.

2

Sv: Bästa trådlösa router

Du kan utan tvekan köpa "Google Nest WiFi Router + Förlängare" eller "HUAWEI Dual Core Wi-Fi 6 Plus WS7100 Ax3000 Router Vit" som passar perfekt till dina behov.

Dessa routrar kan ta emot belastning av avancerade spel och 4K super crystal streaming och flera enheter kan också få tillgång till en smidig browing-upplevelse.

Du kan kolla in dessa webbplatser för att få dessa produkter som dina lämpliga priser:

fyndiq, soldfy, prisjakt etc

3 Senaste redigerad av viktornilsson (2023-03-03 09:22:12)

Sv: Bästa trådlösa router

Tack så mycket. Jag köpte Google Nest WiFi Router + Förlängare från soldfy. De har ett gäng trådlös router. Du kan kolla in!

4

Sv: Bästa trådlösa router

Är förlängaren en extender eller en accesspunkt?

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.