1

Tråd: Säljes: 2st Smarteq 11dBi, 1st dovado pro AC, 1st ZTE MF823

Hej!

Har nu fått fiber installerat och behöver inte längre min lösning för mobilt bredband.

*Säljes endast i paket*

2st Smarteq Riktad 4G-antenn 11 dBi med 2st 10m kablar. Modifierade fästen för att användas i MiMo utförande.
1st Dovado Pro AC Router.
1st ZTE MF823 med adaptrar mot antennkabeln.

Kan eventuellt överlåta ett 50Gb tele2 abonnemang för 249kr/mån om detta är möjligt genom tele2.

Utrustningen är använd i ett år och fullt fungerande, dock har routern fått några repor på ovansidan.

säljes som paket för 3000kr, betalning sker genom swish.
jag kan skicka mot förskottsbetalning av varor och frakt.

jag pendlar Uppsala-Norrtälje dagligen så upphämtning kan ordnas där i mellan.

kontakt sker genom PM, därifrån kan vi byta epost eller mobilnummer.

Mvh Tobias G.

Bild går att få efter kontakt.

2

Sv: Säljes: 2st Smarteq 11dBi, 1st dovado pro AC, 1st ZTE MF823

tror du får svårt att sälja grejerna då du tar nypris för sakerna som inte har nån garanti kvar antennerna kostar 750 kr styck på kjell och company , 800 kr för dovado routern på kjell och company  , samt  gammalt usb ZTE MF823 sticka som inte ens finns att köpa länge då den är utgången ,, njae

Hemma: Fiber 1000/1000 Mbit
Mobilt: 2st ZTE MF823, 2st Dovado go, 2 st MF910
antenner: 2 st Directional Antenna | 14dBi, 800MHz MIMO | 2st  Macab PRO-1000 7dbi panelantenn | 2st Magnetfotsantenn 9dBi | 2st Magnetfotsantenn 7dbi

3

Sv: Säljes: 2st Smarteq 11dBi, 1st dovado pro AC, 1st ZTE MF823

pedrosso skrev:

tror du får svårt att sälja grejerna då du tar nypris för sakerna som inte har nån garanti kvar antennerna kostar 750 kr styck på kjell och company , 800 kr för dovado routern på kjell och company  , samt  gammalt usb ZTE MF823 sticka som inte ens finns att köpa länge då den är utgången ,, njae

Kjell & Co. har utförsäljning (mycket begränsat lagersaldo) på dessa grejor så har man möjlighet köpa dem där så rekommenderar jag verkligen att man gör det, dessa är inhandlade från Kjell & Co. för ett år sedan för ordinarie priser som landade lite över 5k.

Vist garantin har ju gått ut, men hur mycket garanti har man egentligen på två antenner, och har en router fungerat ett år så kommer den säkert fortsätta så med. Dovado är ju inte kända för att vara skräp.

Modemet är föregångare till ZTE MF831 och kostade 899kr, det som skiljer är att MF823 klarar upp till 100mbit och det nya upp till 150mbit.

Eftersom du inte tänkt köpa detta skulle jag rekommendera att du håller dig till diskussionstrådar i stället för att kladda i Köp & Sälj.

Var och en bestämmer ju själv vad man är villig att betala för något man vill köpa.

Mvh Tobias G.