1

Tråd: Söker mobilt bredband obegränsad surf

Hej! Letar med ljus och lykta efter mobilt bredband med obegränsad surf. Gärna 4G. Har du ett abonnemang som du vill bli av med efter att t.ex. gått över till fiber? Hör av dig!

Tack på förhand!

2

Sv: Söker mobilt bredband obegränsad surf

jag har ett 4g telesnor abo.(ingen bindning längre) och få fiber den 15 dec. 2015, kort efter det blir det ledigt. får kolla hur det funka med kanske överlåtelse...

Fiber - IpOnly - Bahnhof 1000/1000 - Cisco RV042G - 8 Dlink Ip-Cam - 4 Cisco Switch - 2 Cisco Aironet 1850

3

Sv: Söker mobilt bredband obegränsad surf

Okej! Ja bara det är obegränsad surf så är jag jätte intresserad. Återkom gärna när du kollat upp det!

4

Sv: Söker mobilt bredband obegränsad surf

net1 har ju obegränsat

|ZTE MF880|Sierra Wireless 306|Dovado Pro|Tiny|4GR|3GN|UMR|3Maxfart Total|

5

Sv: Söker mobilt bredband obegränsad surf

obergränsat i meningen "utan gräns" finns helt enkelt inte.

Fiber - IpOnly - Bahnhof 1000/1000 - Cisco RV042G - 8 Dlink Ip-Cam - 4 Cisco Switch - 2 Cisco Aironet 1850

6

Sv: Söker mobilt bredband obegränsad surf

Förr innan operatörerna begränsade surfmängd så fanns det. Så tecknar man ett nytt idag så finns det inte längre. Men vet att vissa fortfarande har kvar dessa gamla avtal, som man i sin tur kan överlåta, därför söker jag ett sådant smile

7

Sv: Söker mobilt bredband obegränsad surf

hmm skulle vilja se hur många här på forumet som har ett sådant abb ,samt har 4G som går upp till 100mbit ner och tankar mellan 300-400 GB i månaden och inte har problem ??

Hemma: Fiber 1000/1000 Mbit
Mobilt: 2st ZTE MF823, 2st Dovado go, 2 st MF910
antenner: 2 st Directional Antenna | 14dBi, 800MHz MIMO | 2st  Macab PRO-1000 7dbi panelantenn | 2st Magnetfotsantenn 9dBi | 2st Magnetfotsantenn 7dbi