1

Tråd: upplåsning netgear mbr1310

Jag behöver lite hjälp Jag har en lösning för att låsa NETGEAR mbr1310 från tre men jag har inte något att prova.

Om någon har något vi kan försöka att låsa upp den och göra den springa med andra operatörer simkort.

Bara skicka mig modemets IMEI och jag kommer att skicka dig upplåsningskod.

Tack för alla smile

2

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Skickar dig min IMEI när jag kommer hem ikväll!

Zyxel NR7103 med 3 maxfart fri surf som failover från fibern
Asus TUF AX3000 med 2 andra Asus AX routrar i Aimesh

3

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Rrambo skrev:

Skickar dig min IMEI när jag kommer hem ikväll!

Okej tack så mycket .

4

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Fick prylarna från 3 i posten idag.
Routern låg lös i en icke originalförpackning tillsammans med
nätadaptern och abonnemangspappren o skramlade......
Routern därmed sönderslagen o skadad, den åker tillbaka till 3!
Går inte att ens att prova om den fungerar då strömanslutningen
tryckts loss in i routern där den rasslar omkring.
Får återkomma när dom löst detta.
Man undrar stillsamt hur man kan skicka ut prylar på detta sätt!?!?

Zyxel NR7103 med 3 maxfart fri surf som failover från fibern
Asus TUF AX3000 med 2 andra Asus AX routrar i Aimesh

5

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Bra fråga, låter inte snyggt gjort alls faktiskt. De ska skickas på ett sätt som de håller på. Ibland med returroutrar kan orginalförpackningen saknas, men det ska inte påverka hur routern ser ut när den levereras till kund.

Com Hem 500/50 -> ASUS RT-AC68U, 3Maxfart Total -> E5172, Tele2 Personal 80GB-abo -> E5776

6

Sv: upplåsning netgear mbr1310

abdallahman skrev:

Jag behöver lite hjälp Jag har en lösning för att låsa NETGEAR mbr1310 från tre men jag har inte något att prova.

Om någon har något vi kan försöka att låsa upp den och göra den springa med andra operatörer simkort.

Bara skicka mig modemets IMEI och jag kommer att skicka dig upplåsningskod.

Tack för alla smile

hej,vad har du för lösning,,jag skulle vilja låsa upp denna skitmodem,,helkass är den,går bra ett tag sen dyker ner till 0.20mb/s,,hittar datorn den med ethernetkabeln,o sen låsa upp med dc-unlocker,,?mvh

7

Sv: upplåsning netgear mbr1310

zezam67 skrev:
abdallahman skrev:

Jag behöver lite hjälp Jag har en lösning för att låsa NETGEAR mbr1310 från tre men jag har inte något att prova.

Om någon har något vi kan försöka att låsa upp den och göra den springa med andra operatörer simkort.

Bara skicka mig modemets IMEI och jag kommer att skicka dig upplåsningskod.

Tack för alla smile

hej,vad har du för lösning,,jag skulle vilja låsa upp denna skitmodem,,helkass är den,går bra ett tag sen dyker ner till 0.20mb/s,,hittar datorn den med ethernetkabeln,o sen låsa upp med dc-unlocker,,?mvh

hej Jo jag behöver bara ditt nummer router IMEI då skall jag skicka dig koden så att du kan låsa upp den kanske.

8

Sv: upplåsning netgear mbr1310

hej,vill nog vara försiktig med lämna imei nr,,men säg hur du kan få in koden isf,,? vilket program använder du, som gör ett lösen nummer? dc -unlocker har nog inte netgear i sin lista som går låsa upp,eller,,?   mvh,,

9

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Nu har du mail!

Zyxel NR7103 med 3 maxfart fri surf som failover från fibern
Asus TUF AX3000 med 2 andra Asus AX routrar i Aimesh

10

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Rrambo skrev:

Nu har du mail!

ja det här är min email (abman163@hotmail.com)

11

Sv: upplåsning netgear mbr1310

Jag har också samma problem. Jag behöver hjälp att låsa upp NETGEAR mbr1310 från tre. Vem kan? Tack i förväg