1 Senaste redigerad av stew (2013-04-03 10:34:35)

Tråd: Någon router som klarar e3276s

Hej,

Har nu efter alla eviga problem med dovado tröttnat totalt när 4gr inte stödjer mitt nya modem från Tre e3276s.
De vet inte heller när/om de kan ha integrerat det. Nog om det.

Vilka routrar finns det som stödjer detta modem? Tre själva säljer någon 4g-router. Men det står inget om den på deras hemsida. Hur många rj45-portar har den? (Edit, ser ut som den bara har en. Behöver en router med 4 eller fler portar)

Mvh

Stefan

2

Sv: Någon router som klarar e3276s

stew skrev:

Hej,

Har nu efter alla eviga problem med dovado tröttnat totalt när 4gr inte stödjer mitt nya modem från Tre e3276s.
De vet inte heller när/om de kan ha integrerat det. Nog om det.

Vilka routrar finns det som stödjer detta modem? Tre själva säljer någon 4g-router. Men det står inget om den på deras hemsida. Hur många rj45-portar har den? (Edit, ser ut som den bara har en. Behöver en router med 4 eller fler portar)

Mvh

Stefan

Behöver Du fler portar köp en switch och koppla i routern.

/Bengt

Bengt Österdahl, Gustavsberg

3

Sv: Någon router som klarar e3276s

QZGBT5 skrev:
stew skrev:

Hej,

Har nu efter alla eviga problem med dovado tröttnat totalt när 4gr inte stödjer mitt nya modem från Tre e3276s.
De vet inte heller när/om de kan ha integrerat det. Nog om det.

Vilka routrar finns det som stödjer detta modem? Tre själva säljer någon 4g-router. Men det står inget om den på deras hemsida. Hur många rj45-portar har den? (Edit, ser ut som den bara har en. Behöver en router med 4 eller fler portar)

Mvh

Stefan

Behöver Du fler portar köp en switch och koppla i routern.

/Bengt

Hej,
Jag vill banta antalet prylar jag har gång hela tiden.
Fick till slut tag på en 4g router från tre med 4:a portar. De skickar den till mig i veckan.

Mvh

Stefan