76

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Nu under 10 Dollar. http://www.ebay.com/itm/NEW-Android-4-1 … 3cce500ef1 Dvs köp ej!

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

77

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

hehe...nop

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

78

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

kolla på ebay vad säljaren har som angiven leveranstid.
från sämmre delar av kina kan det ta lång tid då det fraktas med häst och vagn...
men hongkong går det fort med flygpost, typ 2-3dagar om det är full flow hela vägen med flyg osv.
beror givet lite på vart du bor också.

men 1-2veckor skall det normalt vara framme OM det är A post.
oftast skickar dom med b post-frakt, och om flygen ärfulla kan det ta tid speciellt runt kina nyåret....

79

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

G-Man skrev:

kolla på ebay vad säljaren har som angiven leveranstid.
från sämmre delar av kina kan det ta lång tid då det fraktas med häst och vagn...
men hongkong går det fort med flygpost, typ 2-3dagar om det är full flow hela vägen med flyg osv.
beror givet lite på vart du bor också.

men 1-2veckor skall det normalt vara framme OM det är A post.
oftast skickar dom med b post-frakt, och om flygen ärfulla kan det ta tid speciellt runt kina nyåret....

Är det nåt vi har så är det tid och vänta=)
Ris finns i affärer här med.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

80

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

nu har det kommit en avi med posten.......oooolidligt spännade....måste rusa wink

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

81

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Jonny skrev:

nu har det kommit en avi med posten.......oooolidligt spännade....måste rusa wink

Samma här 2 st tom. Från denna säljare. xiapoyin.

Nu avgörs det ris eller inte?

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

82

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Och resultatet är...?

83

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

svenix skrev:

Och resultatet är...?

Tja inte fick jag ris iaf haha=)

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

84 Senaste redigerad av Jonny (2013-01-28 17:17:00)

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

hehe...inte ja heller.......en kopia på en "one dollar" silvermynt wink

top.seller88

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

85

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Jonny skrev:

hehe...inte ja heller.......en kopia på en "one dollar" silvermynt wink

top.seller88

Daterat till år 1907 eller nåt? Fick 5 tyska mark med. Daterat år 1877. Mkt bra teknologi på den tiden och jävligt lika storlek.
Intressant att båda säljarna sänder samma skrot.

Var i helvete är mitt jävla ris?

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

86 Senaste redigerad av Jonny (2013-01-28 18:19:32)

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

min är från 1877.... för en silverdollar borde man få en flaska risbrännvin på bolaget väl ?
gamla mark skulle jag tro är värdelösa som betalmedel ...tyvärrr men silver står sig i århundraden wink

Upd:
Har öppnat ett case på ebay och begärt att ebay tillrättavisar säljaren att skicka varan wink
hyseringa inga förhoppningar om att dom lyckas....utan bara för att se fortsättningen helt enkelt.......forts följer....

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

87

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Jonny skrev:

...gamla mark skulle jag tro är värdelösa som betalmedel ...

Ja, tyvärr...
http://i.imgur.com/OCL68ma.jpg

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]

88

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Jonny skrev:

min är från 1877.... för en silverdollar borde man få en flaska risbrännvin på bolaget väl ?
gamla mark skulle jag tro är värdelösa som betalmedel ...tyvärrr men silver står sig i århundraden wink

Upd:
Har öppnat ett case på ebay och begärt att ebay tillrättavisar säljaren att skicka varan wink
hyseringa inga förhoppningar om att dom lyckas....utan bara för att se fortsättningen helt enkelt.......forts följer....

Testa och köp en upplys mig sen hur det gick=)

Jag öppna ett med krävde iofs pengar åter istället. Går det kan man likväl ta dom och köpa ris lokalt.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

89

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Måste va rekordtid? Good news! We issued you a full refund of $19.99 on Jan 28, 2013. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Gällande båda mina case.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

90

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

oj

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

91

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Och jag har inte fått något ännu...fick ni något tracking nummer?
Vad blev levernas tiden för dig som beställde av xiapoyin?

92

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Inget i min låda heller ännu...

93

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

zwante skrev:

Och jag har inte fått något ännu...fick ni något tracking nummer?
Vad blev levernas tiden för dig som beställde av xiapoyin?

13/14 dar. Jag fick ett av två trnr.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

94

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

ebay är nog helt 100% att den användaren skickar skräp, så dom utreder nog inte. mer synd om den första lurade, fick nog vänta tills det blev hundra claims  wink

95

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

G-Man skrev:

ebay är nog helt 100% att den användaren skickar skräp, så dom utreder nog inte. mer synd om den första lurade, fick nog vänta tills det blev hundra claims  wink

Dom utreder allt? Ur mailet.

The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision.
We'll review the case details, such as messages sent in the Resolutions Center about this case and other emails sent through eBay between you and the seller. If we have questions, we'll get in touch with you. We'll get back to you within 72 hours.

Han gav ju upp ganska lätt.

Men deras beslut grundas nog på klagomål totalt. Enda fakta jag gav var att det ej kom vad jag köpt och krävde pengar åter.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

96

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Idag satt pengarna på mitt Visakort. Trodde det skulle bli liggande på Paypal.

Nu är ju frågan vad blir nästa sneköp? Nåt måste detta sluta i. Nån med förslag? Gärna inom likn.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

97

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Vad tror du om denna?
Priset är inklusive frakt.
Smidigt med inbyggt wlan.
http://viewitem.eim.ebay.se/-MINI-PC-Go … 41505/item

Funderar dock på denna då den har fjärr, nackdelen är att den saknar inbyggd mus.

http://viewitem.eim.ebay.se/NEW-Android … 89379/item

98

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Vad tror ni om denna?

153 kr för en telefon med 5" skärm.
Känns lite för bra.

http://viewitem.eim.ebay.se/50-Unlocked … 11843/item

99

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

andy78 skrev:

Vad tror du om denna?
Priset är inklusive frakt.
Smidigt med inbyggt wlan.
http://viewitem.eim.ebay.se/-MINI-PC-Go … 41505/item

Funderar dock på denna då den har fjärr, nackdelen är att den saknar inbyggd mus.

http://viewitem.eim.ebay.se/NEW-Android … 89379/item


Bra förslag men hellre en MK808 för ca 45 dollar från tex Aliexpress.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

100

Sv: Nån som äger dom här eller likn?

Puuh, nu har jag testat att beställa billigt...med förväntat resultat.

Skulle vilja ha tips på en bra och smidig lösning denna gång, är det mk 809 som är mest prisvärd för att köra viaplay och netflix utan att behöva koppla upp datorn?
Har en boxeebox till musik etc, men den funkar inte med svenskt netflix, och inte alls med viaplay.