1

Tråd: MR3420 Version 2 och binfil med usbsniffer

Hej

Har nu gett mig på ett försök att göra en bin fil för modem Huawei E392 som ska gå till Routern.

Programmet som jag använder är USBsniffer som finns i forumets filarkiv.
manual finns med i filen.

nu till problemet jag stött på.
när man ska lägga till dom enheter som programmet hittar så går det bra med 1:a filen men sen säger programmet att " can´t restart usbport"

är det någon annan som kört detta program och känner igen felet ?

visserligen så pratas det om windows xp i manualen och jag kör win7 64  kan det ha med det att göra tro

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

2

Sv: MR3420 Version 2 och binfil med usbsniffer

Har för mig att MmmMagnus är forumets expert på sniffern.

3

Sv: MR3420 Version 2 och binfil med usbsniffer

aha okey  tack

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

4

Sv: MR3420 Version 2 och binfil med usbsniffer

Är det någon som lyckats göra en egen BINfil till
den nya routern??

Zyxel NR7103 med 3 maxfart fri surf som failover från fibern
Asus TUF AX3000 med 2 andra Asus AX routrar i Aimesh

5 Senaste redigerad av Jonny (2012-12-19 11:20:23)

Sv: MR3420 Version 2 och binfil med usbsniffer

nej...inte mej veterligen.. detta program är skrivet för WinXP... så version 2 godkänner ej binfilen = helt enkelt ett förlegat program till winXP och deras version 1 router. Detta har påtalats av annan beta testare till tp-link

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )