1

Tråd: Någon som har USBsniffern?

Det verkar som de tagit bort sniffern från deras ftpsida.

Om någon har den sparad så skulle jag bli tacksam för en kopia.

2

Sv: Någon som har USBsniffern?

om du menar denna: http://sourceforge.net/projects/usbsnoop/

Fiber - IpOnly - Bahnhof 1000/1000 - Cisco RV042G - 8 Dlink Ip-Cam - 4 Cisco Switch - 2 Cisco Aironet 1850

3 Senaste redigerad av JonasB (2012-10-31 22:02:09)

Sv: Någon som har USBsniffern?

Nej jag menar denna

ftp://tplink:wr641g@ftp.tp-link.com/Tem … de_105.zip

4 Senaste redigerad av Jonny (2012-11-01 06:20:46)

Sv: Någon som har USBsniffern?

hittade den åt dig på nätet.... har du en mail så kan jag skicka den till dig eller om du vill kan jag ladda upp den någonstanns

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

5

Sv: Någon som har USBsniffern?

PM

6 Senaste redigerad av Jonny (2012-11-01 07:52:16)

Sv: Någon som har USBsniffern?

din mail funkade inte men laddat upp den åt dig o alla andra på

http://www.filefactory.com/file/l75p6v7v0un/


17mb

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

7

Sv: Någon som har USBsniffern?

Tackar för det.
Nu gäller det bara att hittat tiden att köra den smile

8

Sv: Någon som har USBsniffern?

okey

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )

9

Sv: Någon som har USBsniffern?

Slängde in den i filarkivet också.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

10

Sv: Någon som har USBsniffern?

okey bra det smile

Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar.
Asus main Router AC68U, 2st poynting riktantenner,5st Rt N12D1 Routers som Ap & Repeaters, Buffalo NaS, 12st ip cams (thinking, do I got the IP-Cam addict desice? tongue )