1

Tråd: Varing för antennimport.

Dom har snodda bilder. http://www.antennimport.se/wp-content/u … 5694_1.jpg Kolla nere på sladden. man kan utläsa xtr dvs Dealextreme. Vidare kan ni testa och köra skunr dvs 65694 på Dealextremessida. Sen är det faktafel Dom antennerna ger 13 dbi inte 5 dbi. Priset kan nog bli en glad överraskning med.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

2

Sv: Varing för antennimport.

Ilsken skrev:

Dom har snodda bilder. http://www.antennimport.se/wp-content/u … 5694_1.jpg Kolla nere på sladden. man kan utläsa xtr dvs Dealextreme. Vidare kan ni testa och köra skunr dvs 65694 på Dealextremessida. Sen är det faktafel Dom antennerna ger 13 dbi inte 5 dbi. Priset kan nog bli en glad överraskning med.


Uppskattade det till 5 istället för 13 vilket är lite fantasi siffor smile

Korrekt bild nu
http://www.antennimport.se/wp-content/uploads/2011/08/glasspinne-797x1024.jpg

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: Varing för antennimport.

Hehe andreas smile

4

Sv: Varing för antennimport.

Även om jag tror mig veta vem som står bakom "Antennimport" så är det inte förtroendeingivande med så många stavfel redan på första sidan...  sad

1. "Fri frakt vart du en bor!"  borde lyda "Fri frakt var du än bor!"
2. I första menyn "Kontakter/Anslutnignar"
3. Andra menyn heter "Anslutningar/Batalning/Frakt"

Och detta var bara vad jag såg direkt på första sidan... Man skulle kunna tro att websidan är gjord i Kina också...?   lol

5 Senaste redigerad av Ilsken (2011-08-19 11:33:56)

Sv: Varing för antennimport.

svenix skrev:

Även om jag tror mig veta vem som står bakom "Antennimport" så är det inte förtroendeingivande med så många stavfel redan på första sidan...  sad

1. "Fri frakt vart du en bor!"  borde lyda "Fri frakt var du än bor!"
2. I första menyn "Kontakter/Anslutnignar"
3. Andra menyn heter "Anslutningar/Batalning/Frakt"

Och detta var bara vad jag såg direkt på första sidan... Man skulle kunna tro att websidan är gjord i Kina också...?   lol

Jag valde och inte gå in på stavfel. Folks ev dyslexi eller andra stavsvårigheter är orelevant. Jag visste oxå om vem som hade den före. Dels via en koll av vem som står skriven som ägare av sidan och på stavfel jag känner igen från forumet. Men hänga ut folk är onödigt. Sen valde Andreas och svara. Jag vet många som raderat och grinat högt istället. Där höjde han sin aktie hos mig iaf.

En liten bonus upptäckte jag. ->En<- slarvfel har inträffat i rubriken. Jag bjuder på det=)

EDIT: Ta mig fan om jag inte fick med ett slarvfel här med. Ser du det? Ännu en bjudning från mitt frikostigakonto.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

6

Sv: Varing för antennimport.

Jag brukar inte bry mig om stavfel i inlägg i forum. Det finns som du säger alla sorters människor som kan ha olika typer av problem.

Vad jag menade med mitt inlägg var en välvilligt menad uppmaning till Antennimport att titta över sin websida och justera de stavfel som finns där. Ett företag som vill kommunicera sitt budskap vill ju att det ska se bra ut. Att som företag gå ut med felstavningar på sin hemsida gör nog att de flesta människor inte tar ett sådant företag på riktigt allvar.

Ett sista tips till Antennimport: Det finns ett "t" för mycket i "fönsterlisten" på hemsidan också.

7

Sv: Varing för antennimport.

svenix skrev:

Jag brukar inte bry mig om stavfel i inlägg i forum. Det finns som du säger alla sorters människor som kan ha olika typer av problem.

Vad jag menade med mitt inlägg var en välvilligt menad uppmaning till Antennimport att titta över sin websida och justera de stavfel som finns där. Ett företag som vill kommunicera sitt budskap vill ju att det ska se bra ut. Att som företag gå ut med felstavningar på sin hemsida gör nog att de flesta människor inte tar ett sådant företag på riktigt allvar.

Ett sista tips till Antennimport: Det finns ett "t" för mycket i "fönsterlisten" på hemsidan också.


Jag kan tänka mig och instämma i utan större dialog. Klart en sida ska se bra ut etc.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.