26

Sv: Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA

Nu har korken släppt  lite    ner 3,6 mbit    upp  4,6mbit   4G  2 pinnar  förut fick jag har  den händandes utanför fönstret

Mobilt bredband sedan 2005-07-29 ----->

Tele2 är telkoms Ryanair

27

Sv: Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA

Jag har aldrig sett platser i området av Ryssland. Ja, och Sata på Forex . Vad tror du om det är nödvändigt att använda sådana resurser?
URL REMOVED /mod
Tja, gillar du den här nya domänzonen ? Typ av Ryssland ? ) Och var är Delhi domäner i Sovjetunionen ? Död ? Eller där ? För skojs skull , kasta ett par exempel på domäner i zonen för Sovjetunionen. Det är önskvärt att utbredd. Tack på förhand )

28

Sv: Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA

Efter 15 månader  med tele2 4G  med  asdålig mottagning och hastighter som knappt kommer upp i 1 mbit  beslutar jag mig för att säga upp Tjänsten (3 månaders uppsägning)  (bindningstid 18 månader)   tro på fan  nu  har jag FULL mottagning  och mellan 5-15 mbit ner  och  5-6 ner

Är det en slump ?

Mobilt bredband sedan 2005-07-29 ----->

Tele2 är telkoms Ryanair

29

Sv: Tele2 Bättre täckning får du leta efter ? JO TJENA

Stortommy skrev:

Efter 15 månader  med tele2 4G  med  asdålig mottagning och hastighter som knappt kommer upp i 1 mbit  beslutar jag mig för att säga upp Tjänsten (3 månaders uppsägning)  (bindningstid 18 månader)   tro på fan  nu  har jag FULL mottagning  och mellan 5-15 mbit ner  och  5-6 ner

Är det en slump ?

nej ingen slump, noterat liknande