1

Tråd: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

Hej!
Har en Sierra wireless 306 pluss en 12 db anten med magnetfot till salu. Den funkar rätt hyfsat, kör med den just nu, säljer den pga att jag har köpt ett annat sierra modem.
Ibland händer det att den liksom tappar signalen men jag kan inte avgöra om det är själva modemet eller min dator som strular. vissa omständighetyer gör dock att jag tror snarare det är fel på min dator. Fast hru som helst har jag nu informerat om detta.
Är det någon som mill köpa modemet och antennen, så kom med ett bud!!! Eller byte till en ståplatsplåt Iron maiden den 1/7 på Ullevi i göteborg.

2

Sv: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

Är det det här modemet?

Är det bara modemet eller följer följande med:

http://img201.imageshack.us/img201/3387/c306.jpg

som det levereras med från fabrik?

/MmmMagnus

3

Sv: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

I'm sorry! men efter som jag har lite defekta ögon så ser jag tyvärr inte bilden. Men skickar du ett mobilnummer ska jag skicka en bild om du vill.

4

Sv: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

Nja, alltså det jag undrade var om det enbart är modemet eller även tillbehören som enligt en del websidor är:

Sierra Wireless AirCard USB 306,
USB Antenna Cable,
Lanyard,
Screen Display Clip,
Quick Start Guide

Dessutom så undrade jag om modemet du säljer är samma modem som du ev. hade sabbat antennkontakten på som du skrev om i en annan tråd.

/MmmMagnus

5

Sv: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

Hahahaha! Det var det bästa skämtet idag! Nä det modemet har jag slängt. funkade ju inte alls.
Nä det som följer med är själva modemet pluss cd-skiva är det ev. finns en användingsguid om man behöver det. pluss en 12 db anten med tillhörande kabel. Kan som sagt skicka en bild tll dig på modemet om du vill ha. Modemet är vitt.

6

Sv: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

Hörru blixten wink Du har ett pm!

7 Senaste redigerad av Schluter (2011-07-13 10:14:15)

Sv: Sierra wireless 306 pluss anten säljes

Fast hru som helst har jag nu informerat om detta.Är det någon som mill köpa modemet och antennen, så kom med ett bud!!!



_____________________________



wireless network adapters mini wireless keyboard
wireless phone charger