1 Senaste redigerad av Job (2019-04-24 16:11:18)

Tråd: Unlimited together-grupp med lediga platser

Om det finns några långsiktiga Tele2-användare som har Unlimited-abonnemang men inte gått med i någon Unlimited together-grupp så har jag två platser lediga i min grupp. Att vara med i en grupp ger alltså 150 kronors rabatt per månad, utan motprestation. Det enda som krävs är att du har Tele2s abonnemang Unlimited.

Skicka ett PM om du vill vara med. Jag är alltså på jakt efter dem som haft Tele2 länge och tänker fortsätta med Tele2 långsiktigt.

2

Sv: Unlimited together-grupp med lediga platser

Job skrev:

Om det finns några långsiktiga Tele2-användare som har Unlimited-abonnemang men inte gått med i någon Unlimited together-grupp så har jag två platser lediga i min grupp. Att vara med i en grupp ger alltså 150 kronors rabatt per månad, utan motprestation. Det enda som krävs är att du har Tele2s abonnemang Unlimited.

Skicka ett PM om du vill vara med. Jag är alltså på jakt efter dem som haft Tele2 länge och tänker fortsätta med Tele2 långsiktigt.

Skickat pm!

3

Sv: Unlimited together-grupp med lediga platser

Vill du gå med i min Unlimited Together grupp, skicka gärna PM med ditt telefonnummer så lägger jag till dig i gruppen SoffSurfarna. Jag söker seriösa medlemmar som tänker ha abonnemanget långsiktigt.
Hälsningar Anders.

4

Sv: Unlimited together-grupp med lediga platser

Hej! Jag vill gärna gå in ett grupp med mitt Unlimited.