1

Tråd: försöker få igång min d link 923

Hej

Jag försöker få igång min D link 923 igen , den går ej att göra factory reset på ...filer saknar ..file corrupt
Jag kan logga in i den med webbläsaren ...någon som har tips på vilka filer jag behöver
Jag tror jag av misstag laddade in en norsk mjukvara när den ballade ur totalt

Jag har annars en TP link 4G router så jag har internet ändå ...men hade varit kul att få igång D linken igen

Någon som kan hjälpa mig ?

Telenor 4G D-Link DWR-923 och Huawei E3276
Xperia tablet Z Tre 4G

2

Sv: försöker få igång min d link 923

Har du läst denna sida?
https://tekniksmart.se/d-link-dwr-923-n … g-modemet/

Det kan ju vara värt att ladda in den färskaste firmware från den sidan och prova.

3

Sv: försöker få igång min d link 923

Nej det funkar inte med att köra in ny mjukvara..jag tror jag har fel i modul mjukvaran ...någon som har tips ?

Telenor 4G D-Link DWR-923 och Huawei E3276
Xperia tablet Z Tre 4G

4

Sv: försöker få igång min d link 923

Hur ser det ut efter inloggningen? Vad är det som inte funkar?
Jag är fortfarande helnöjd med denna router! smile
https://i.imgur.com/8dElXjU.png

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]

5

Sv: försöker få igång min d link 923

Micke

Har du någon länk eller hur man laddar ned Module Version 3335_099T  ?

Telenor 4G D-Link DWR-923 och Huawei E3276
Xperia tablet Z Tre 4G

6 Senaste redigerad av Micke (2018-08-13 08:14:42)

Sv: försöker få igång min d link 923

Hallo, du har fått ett "PM" av mig! wink

Synd att mina filer inte kunde hjälpa dig! sad

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]