1

Tråd: inaktuella hastigheter ;)

http://www.mobilabredband.se/operators

har inaktuella hastigheter wink

2

Sv: inaktuella hastigheter ;)

Mjo vet tongue skall se om jag kan ordna till de där.
Fast vad jag sett så har ingen här på forumet den nya hastigheten alla fall tongue

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: inaktuella hastigheter ;)

jag stog i valet Å kvalet, men 3x högre avgift med avsaknad av täckning så kändes det inte motiverat för min del...

är förvånande hög täckning, men ca 1mil från avsett användnings ställe.
skall ha det fast placerat.

hög hastighet har väll liksom tappat nyttan om man inte kan använda 'lite högre trafik mängder' samtidigt.

4

Sv: inaktuella hastigheter ;)

Vi har nu gjort en förnyelse och uppdaterat listan med operatörer och priser.
http://www.mobilabredband.se/operators

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

5

Sv: inaktuella hastigheter ;)

Andreas, det blev ju snyggt och översiktligt!

Tyvärr saknas under "Hastighet" uppströmshastigheten...typ: 10/1,5 vore bra.

Täckningen får väl var och en själv luska ut."3" har t.ex. nästan ingen täckning alls här och det är bara 1 mil söder om Västerås! Tur att det finns andra operatörer.

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]

6

Sv: inaktuella hastigheter ;)

Micke skrev:

Andreas, det blev ju snyggt och översiktligt!

Tyvärr saknas under "Hastighet" uppströmshastigheten...typ: 10/1,5 vore bra.

Täckningen får väl var och en själv luska ut."3" har t.ex. nästan ingen täckning alls här och det är bara 1 mil söder om Västerås! Tur att det finns andra operatörer.

Yes tänkte på uppströmen också, får se om jag skall skruva X/X eller hur jag skall göra smile

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

7 Senaste redigerad av Micke (2009-10-24 08:07:21)

Sv: inaktuella hastigheter ;)

Tja, för att spara plats kanske ...10↓|1,5↑...eller...10↓+1,5↑... skulle passa?

Nä, nu kom jag på en ännu kortare variant...10↓↑1.5...vad sägs?

↓ = Alt+25 och ↑ = Alt+24..., men det kunde du väl redan lol

Ps.: Är inte "Telia" också en aktuell operatör hmm

>>  _____PC (Win 10 Pro)  <=>  *D-Link DWR-923  <=> o/e <~>  Laptop (Win 10 Home)____ <<
*DWR-923 Telenor 4G LTE<=>[Panorama-MiMo•**Slingbox•***UMR]<~>[4 TP-Link Extender<~>2"Foscams"]
**Slingbox-Solo<=>[Denver dvb-tmpeg-4 hd tuner•Auto Switch<=>4 CMOS-Cams•1 CMOS-Cam]
***Dovado-UMR<=>TellStick<~>[1 NEXA: Slingbox, AC on/off • 5 NEXAs: 5 CMOS-Cams, AC on/off]