1

Tråd: Samsung Galaxy s

Tycker det är dags att starta en tråd om den.

2

Sv: Samsung Galaxy s

Hej,jag tänkte skaffa Dovado 4g och använda tillsammans med min Samsung galaxy s som 3g modem,tänkte också koppla Vood 322 för Voip telefoni,skulle det funnka.Tack

3

Sv: Samsung Galaxy s

Nej,
Telefonen går inte att använda som modem.

Mvh
Mahtias

4

Sv: Samsung Galaxy s

Tack för snabbt svar.Jag har kopplat min bärbar dator till Smasung Galaxy S både med Wi-Fi och via usb kabel,även med bluetooth  och använt tel.som modem och det funkar skit bra,fick nedström. 3.8Mbit och uppström. 2,0 Mbit.Har någon testat att koppla router Dovado 4G till tel.på så sätt.
mvh Zdenko

5

Sv: Samsung Galaxy s

Vi stödjer inga mobiltelefoner som modem. Det är inte aktuellt nu med tanke på att 7.2Mbps modem kostar endast 200-300kr.

6

Sv: Samsung Galaxy s

Ok.tack

7 Senaste redigerad av ruva (2010-11-11 18:51:50)

Sv: Samsung Galaxy s

Undra vilken hastighet Galaxy S har som bäst? Fick en gång 8 Mb/s vid masten med appet SpeedTest men har för mig att telefonen bara klarar 4,5 Mb/s mobilt.

Fast i vanliga fall har jag mitt mobila abbonemang i telefonen på 1 Mb och det verkar man få fullt av även vid dåliga signaler. Hittar även nya master fortare än H e1820 i om man kör bil.

3G Telenor 16 Mbps i mobilen
4G Tre
Fiber 1000 Mbps

8

Sv: Samsung Galaxy s

Vilken galaxy S modell med amoled är bäst? Vill ha stor skärm. Gärna android 2.2

LTE testare på 4G 2600, 1800, 900, 800 med Fritzbox AVM 6890, AVM6840, AVM6842, AVM 6820 och AVM 7590/7490/7390 samt diverse mifis från ZTE och Netgear. Några huaweimodem på hyllan.

9

Sv: Samsung Galaxy s

Samsung Galaxy S I9000 har Androide 2.2 och 4 tums skärm med Super Amoled.

3G Telenor 16 Mbps i mobilen
4G Tre
Fiber 1000 Mbps

10

Sv: Samsung Galaxy s

När jag har lekt med den så tycker jag att den är nice, när man sitter och spelar angry birds. smile

Men tycker de inte är behaglig storlek om man skulle ha den som telefon då man inte kan få ner den i fickan eller liknande. Har lite svårt att se någon super funktion just varför jag skulle köpa en då de skulle vara en tablett som ligger vid soffbordet och ha den som surfplatta/spelplatta bara.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

11

Sv: Samsung Galaxy s

Har min i jeansfickan hela dagen. Tror ofta jag tappat den därför att den är så nedrans smal. Inga problem att ha i fickan.

3G Telenor 16 Mbps i mobilen
4G Tre
Fiber 1000 Mbps