1

Tråd: Nöjd kund garanti.

Hej

Eftesom jag inte är en nöjd kund pga den oerhört dåliga utbyggnadstakten i hemmanätet så kontaktade jag idag Kundtjänst för att fråga om jag kunde utnyttja denna nya garantin. Svaret verkar vara jakande för dom skall skicka en "ångerpåse" till mig. Detta trots att jag är kund sen tidigare och inte har ett nytecknat abbonemang.

Detta blir intressant och se om det funkar. Om det gör det så blir det Tre-abb. smile

2

Sv: Nöjd kund garanti.

Bara att hålla tummarna wink

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: Nöjd kund garanti.

Tyvärr, för bra för att vara sant. Ångerpåse kom men det gäller inte äldre kunder hur missnöjda dom än är. Så jag får fortsätta vara kund och avråda alla från att teckna sig för Telenor.

4

Sv: Nöjd kund garanti.

De var illa.

Bara hålla tummarna att de bygger ut lite bättre där du bor då tills abb tiden går ut.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

5

Sv: Nöjd kund garanti.

UT avråder ochså från Telenor.Dålig täckning avs HSDPA men ffa fel attityd mot kunder och minimal service känsla/kunnskap på kundservice.Tre som en annan värld.Har bägge op nu då jag ej kunde avsluta Telenors skräptjänst.