26

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Jag har inte fått nått.

D-link DWR-923 - Telenor - 2X Poynting LPDA-A0044

27

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Ilsken skrev:

För den nyfikna. http://bayimg.com/dAPlHaADJ

Men jag är frågande. Bara jag som fått mina?


Jag har inte fått de kort jag beställde.

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.

28

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Inga kort här heller, beställde i början av juni, alltså ca 5 veckor sedan.

Fiber, Bordsrouter ZTE MF28G/D, 2x Huawei B525s-23a, 3Maxfart Fri Surf (100GB/mån), Wifog
Tech Blog of Sweden

29

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Då jag inte fått något kort och idag läst inlägg där andra också fortfarande väntar på kort så undrar jag om någon över huvud taget fått kort?
Är det någon fuling på G eller var allt bara FAKE?

30

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Spiff skrev:

Då jag inte fått något kort och idag läst inlägg där andra också fortfarande väntar på kort så undrar jag om någon över huvud taget fått kort?
Är det någon fuling på G eller var allt bara FAKE?

Läs gärna hela tråden. http://www.mobilabredband.se/forum/view … 582#p37582 Jag har fått mina.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

31

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Nu har jag fått korten!!!  big_smile

32

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Kul att det kommer leveranser, jag beställde tidigt i detta erbjudande men har inte sett röken av några kort. Ger dock inte upp hoppet riktigt, riktigt ännu  smile

33

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Jag fick en fråga (Privatställd) väljer och svara öppet på den. Det var om jag kunde se ev avsändare på min leverans.
Nej men väl en returadr.
Den pekar mot detta företag http://www.allabolag.se/5565363388/Pa_Media_AB

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

34

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Jag beställde för snart en månad sedan och har inte fått något / några kort än.

Dock kör ju Halebop en drive där man får samma erbjudande ( årskort surf 0,5 GB / månad ) när man bytr till Halebop.


Då är det bara att beställa ett kontantkort från annan operatör och flytta till Halebop.

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.

35

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Tyvärr verkar inte tipset i denna tråd funka speciellt bra. Jag har nu väntat en månad utan att få några kort från Telia och det verkar vara likadant för de flesta som provat. sad

Någon har rapporterat att de fått kort på detta erbjudande men de flesta verkar ha blivit utan.

36

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

svenix skrev:

Tyvärr verkar inte tipset i denna tråd funka speciellt bra. Jag har nu väntat en månad utan att få några kort från Telia och det verkar vara likadant för de flesta som provat. sad

Någon har rapporterat att de fått kort på detta erbjudande men de flesta verkar ha blivit utan.


Nä, jag har inte heller fått några kort.

Det går fortfarande att beställa...

http://tilbud.retailinternet.dk/kunder- … /telia.jsp

Hemma: Telia fiber 500/500.
Bärbart: ZTE MU5001 + Telia Extra användare.
Mobil(t): Galaxy S23 Ultra & Telia Obegränsad.
Extra: Allt möjligt, som externa antenner & simkort.

37

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Fick mina kort efter att ha ringt Telia 3-4 ggr. Många i kundtjänsten känner inte till erbjudandet och beställningen kan inte ses i deras ordersystem. Till slut fick jag tag på en person som kände till erbjudandet och fixade mina kort.

38

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

Discover skrev:

Jag beställde för snart en månad sedan och har inte fått något / några kort än.

Dock kör ju Halebop en drive där man får samma erbjudande ( årskort surf 0,5 GB / månad ) när man bytr till Halebop.


Då är det bara att beställa ett kontantkort från annan operatör och flytta till Halebop.


Nu är det ännu lättare hos Halebop. https://shop.halebop.se/kontantkort


Är det nån som absolut vill ha Telia? Jag har några och ge bort.
Sega svar utlovas jag är på resandefot till Söndag.

En bra hammare råder bot på allt!!
Slopa pensionerna, dom ska ändå dö!!
Utrymme till salu, Skambud godtages.

39

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

halebop är telias svar på comviq

40 Senaste redigerad av svenix (2012-09-20 13:29:41)

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

En liten epilog på detta ärende.

Idag kom äntligen mina två refillkort i brevlådan som utlovat.

MEN, det krävdes att jag väntade hela sommaren och sedan har jag under sex veckors tid mailväxlat med Telias Kundtjänst sammanlagt NIO gånger fram och tillbaka innan någon drog i de rätta spakarna på Telia...

Telias stående svar de första tre-fyra gångerna var att beställningningarna visst fungerade och att jag var mer eller mindre dum i huvudet som inte fattade detta.

Med en dåres envishet hävdade jag gång efter gång att det faktiskt inte kommit något i min brevlåda. Till slut förbarmade sig någon mer insatt person över ärendet och tog direktkontakt med berörd avdelning och då fick jag till slut mina kort.

Så det går, men vete fasen om det är värt allt jobbet... wink
På det stora hela så verkar Telia vara en organisation i upplösning med noll koll på det mesta är tyvärr slutsatsen jag drar efter detta maratonärende för ett enkelt reklamutskicks skull...


Tillägg:

Under tiden beställde jag motsvarande erbjudande från Halebop som levererade inom 48 timmar trots att det är samma koncern. Häpp!

41

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

har samma dåliga erfarenheter av att försöka beställa saker av teliasonera, beställde först via deras webb... månad gick och gick in på telias sida, beställningen borta...
ringer telia, svaret blev att ett fält var ej korrekt ifyllt så dom tog bort beställningen manuellt...
ny beställning togs via telefonen, samma sak igen.
fjärde gången gick beställningen igenom, när jag togfram interna uppgifter åt telia  ... da  ... da ..
osv
tog nästan ett år innan telia levererade.

då gick det relativt enkelt för dig...
telia har nog seriösa interna problem med alla sina outsorceing dom sysslat med dom sista tio åren.

42

Sv: Telia Refill med ett års surf för 50:-

(jag har fortfarande inte fått några kort, gissa om jag lagt ner detta vid det här laget...)