Tråd: TELENOR VILL JAG VERKLIGEN VARNA FÖR!
Jag har med välvilja och stor förväntan sökt mig till Telenors 3G-32Mbit mobila bredband. Bor i Enskede, nära Stockholms C. Abonnent sedan den 1 november 2011. Från början nästan obefintlig funktion, ständiga avbrott, som bäst 4-5 Mbit/s. ofta bara Kbit. Klagat hela tiden. Flera gånger i veckan. Sparat massvis med TP-tester via särskilt nedladdat program, på uppdrag av Telenor. Skickat in många till dem. Klagat igen. Skrivit och svarat på massvis av e-post, i luckorna mellan uppehållen. Ingen lättnad ännu. i Julhelgen nästan ingen kommunikation alls. Hur länge ska man vänta? Vad ska man göra? För 299 kronor per månad?
Nu senast, i mellandagarna säger Telenor detta, IGEN!!!!! :
Tack för ditt e-mail! Förstår absolut att det här är besvärligt för dig.
Jag har läst vad som hänt i ärendet. Jag rekommenderar att du avvaktar till början av februari. Är det inte löst då så återkom då via telefon (020-222 222) så kan vi ordna ett direktavslut. Det går jag i godo för. Om det är någon annan som tycker något annat så tar jag den diskussionen. Hänvisa gärna till mig Daniel Karlsson om det skulle vara något besvär att få igenom direktavslutet.
VARNAR VERKLIGEN FÖR TELENOR! Funkar det är det nog bra bra. Funkar det inte är dom helt hänsynslösa!
Så svårt att komma ur deras elaka klor!