1 Senaste redigerad av jahaha (2014-06-02 12:10:58)

Tråd: iPhone batteri

jag undrar vad tycker ni om kompatibila iPhone batterier? jag har hört att dem perfekt ersätter original batteri. Är det sant? jag tänkte beställa ett original från den här sidan och då såg jag att det finns kompatibila också? Är sådant batteri värt att köpas?

2

Sv: iPhone batteri

Menar du.

Batteri Kompatibel Apple iPhone - 1400 mAh

istället för

iPhone 3G / 3GS Batteri - 1400 mAh
?

Bör väll inte vara nått problem.

Ett problem jag ser från bilden är att de är olika kontakter, men de kan ju vara så att de bara tagit en bild och lagt in.

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

3

Sv: iPhone batteri

Hej, hej! Ja, det är vad jag menade. Tycker du att jag skulle kontakta deras support och fråga om kontakter? Vet inte vad ska jag göra, vill inte köpa ngt och att det passar inte. Har du haft kompatibelt batteri?

4

Sv: iPhone batteri

Jag skulle inte snåla in 40kr om de är de som skiljer dem.
Men sen väll inte nått av de där batterierna original säkert? Tror inte apple säljer dem direkt?

Har inte bytt batteri själv på iphone, bara bytt glaset och de var lite pill jobb tongue

Gillar prylar, 2G/3G/4G, den som har mest prylar när den dör vinner!

5

Sv: iPhone batteri

det står att de har både original och kompatibelt...och original är  20 kr dyrare :DDD

kanske är det bättre att köpa original?!

dock var jag på apples sidan och kunde inte hitta ngt iPhone batteri bland iPhone tillbehör...hm...jag tror de säljer inte batterier...vet inte vad ska jag göra...