Tråd: Lurendrejeri eller inkompetens ?
Jag behöver sällan min mobila nätanslutning men då den behövs så är den verkligen viktig. Därför har jag ett kontantkort och betalar så gärna. Men förra veckan så stängde Tre av kortet helt kallt fastän de själva meddelade på Mitt konto att jag har fem dagar kvar ...
Jag betalade in mera pengar - ingen förbättring och ringde sedan Kundservice som lovade dyrt och heligt att det skulle fixas. Så katten heller !
Anslutningen fungerade bra men det kom bara upp en sida med att mitt kort är tomt.
Vad skall man göra för att få det att fungera då inte pengar eller kontakt med Kundservice hjälper ? Det är inget tekniskt problem utan bara att deras system för debitering inte fungerar. Jag ids inte betala mer för det är som att slänga pengarna i ett svart hål.
Jag betalar gärna men hur får man det att fungera ?
Det blir väl att byta operatör - eller skaffa kort hos alla så att man kan växla allt efter som de slutar fungera ...
Nu vet jag vilka som bör skaffa mobilt bredband: De som absolut inte behöver bredband ...